Επιστροφή στα θέματα

Διαρροή ψυκτικου AUDI A4 Sedan (8E2, B6)

AUDI A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro
@user_1674600
17.06.2023 09:07
Μέλος
Αδειάζει το δοχείο ψυκτικού υγρού χωρίς να στάζει απο πουθενά 

Ξεκίνησε

17.06.23

Τελευταία απάντηση

21.07.23

Απαντήσεις

1

Προβολές

366

  • AUDI A4 Sedan (8E2, B6)
    @Αθανάσιος Ανδρεάδης
    21.07.2023 16:30
    Μέλος
    Γεια σου φίλε 
    Το ψυκτικό μπορεί να μπει στους κυλίνδρους και να εξατμιστεί, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τη φλάντζα της κυλινδροκεφαλής, πρέπει να ελεγχθούν τα πάντα.
    Θα συνιστούσα να επικοινωνήσεις με τον μηχανικό σου για να ελεγχθούν τα πάντα.
Autodoc CLUB App icon
Ώρα για αντικατάσταση εξαρτημάτων; Βρες ακόμα καλύτερες προσφορές στο app μας.
Σάρωση τον κωδικό QR AUTODOC CLUB app
ΣΑΡΩΣΕ ΜΕ