Επιστροφή στα θέματα

Peugeot 106 – Ρελαντί
PEUGEOT 106 II Hatchback (1A_, 1C_)

  • @VASSILIS Jul 20, 2021
    Μέλος

    Καλησπέρα, έχω ένα Peugeot 106 ’97 1.1 (170.000 χλμ.), monopoint. Πριν 2 χρόνια άλλαξα το μοτέρ ρελαντί με γνήσιο της Bosch (μεταχειρισμένο) γιατί το μαμίσιο είχε κολλήσει απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός. Όλα καλά και πριν 1 χρόνο (δεν θυμάμαι για ποιο λόγο) αλλάξαμε την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης χωρίς να ξέρουμε ότι όντως έχει θέμα (το ανταλλακτικό το μαμίσιο το έχω κρατήσει). Το αυτοκίνητο εδώ και κάποιους μήνες δεν κρατάει το ρελαντί όπως πρέπει και γενικά συμβαίνει το εξής:

     

    Όταν το βάζω μπροστά είναι μία χαρά, κρατάει ρελαντί στις 850-950 στροφές, αφού κινηθώ λίγο και ζεσταθεί, το ρελαντί πέφτει πιο χαμηλά αλλά και πάλι σε λογικά πλαίσια (γύρω στις 750 στροφές). Ωστόσο, κάποιες στιγμές όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο (σε φανάρι πχ) οι στροφές πέφτουν στις 500 και το αυτοκίνητο ελαφρώς τρέμει και πολύ σπάνια έχει τύχει και να σβήσει μόλις βάζω νεκρά και ενώ φρενάρω. Εάν πατήσω λίγο γκάζι ενώ έχω νεκρά και είμαι σταματημένος το ρελαντί ρυθμίζεται μόνο του.

     

    Τώρα το καλοκαίρι χρησιμοποιώ το a/c. Όταν οι στροφές είναι όσο πρέπει (700 και πάνω δηλαδή), πατώντας το κουμπί για να το ανάψω ακούγεται ο κομπρέσορας και το ρελαντί ανεβαίνει στις 900 στροφές περίπου (όπως είναι λογικό) και λειτουργεί μια χαρά.  Όταν όμως έχω σταματήσει και οι στροφές είναι πεσμένες στις 500, το a/c ανάβει αλλά οι στροφές δεν ανεβαίνουν και το αυτοκίνητο τρέμει ακόμα περισσότερο. Εάν πατήσω ένα απαλό γκάζι (όπως σας είπα και παραπάνω) ενώ είναι στις 500 στροφές, το ρελαντί ρυθμίζεται στις στροφές που πρέπει και έπειτα πατώντας το a/c ανάβει κανονικά και ρυθμίζονται οι στροφές όπως πρέπει δηλαδή.

     

    Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση και το χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα πέρα απ’ αυτό που περιγράφω παραπάνω. Μοτέρ ρελαντί δεν θεωρώ ότι είναι καθώς δεν κάνει αυτά που έκανε το μαμίσιο όταν χάλασε. Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και σε 2 μηχανικούς που έχω πάει δεν μου έχουν βρει λύση. Υπάρχει περίπτωση να είναι η βαλβίδα ψυχρής (γιατί αυτή που έβαλα δεν ξέρω αν είναι γνήσια); Μπορώ να βάλω μόνος μου την παλιά τη μαμίσια που έχω; Επίσης κάποια διαρροή αέρα στο σεβροφρενο παίζει σαν ενδεχόμενο; επειδή οι στροφές πέφτουν στις 500 συνήθως όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο. Τέλος αν υπάρχει κάποια τρύπα σε κάποιο σωλήνα στην εισαγωγή αέρα επηρεάζει το ρελαντί;

     

    Έχω σκάσει πραγματικά😔 Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, οποιαδήποτε συμβουλή είναι χρήσιμη!!!

    Απάντηση

    Ξεκίνησε

    20.07.21

    Τελευταία απάντηση

    20.07.21

    Απαντήσεις

    0

    Προβολές

    984

Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να απαντήσουν

Εγκαταστήστε το AUTODOC CLUB app!

Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.

Autodoc CLUB app qr-code
Σάρωση

Για να κατεβάσετε το app:

  • σκανάρετε τον κωδικό QR
  • λήψη από το App Store
  • λήψη από το Google Play
Autodoc CLUB App icon