CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower: Mahindra κινητήρες ντίζελ με άμεσο σύστημα έγχυσης καυσίμου Κοινού Σωλήνα

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower: Mahindra κινητήρες ντίζελ με άμεσο σύστημα έγχυσης καυσίμου Κοινού Σωλήνα

Οι CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower αποτελούν συνήθως κινητήρες ντίζελ με στροβιλοσυμπιεστή και σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Είναι εγκατεστημένοι σε ποικίλα μοντέλα της Mahindra. Οι πιο πολλοί από τους συγκεκριμένους κινητήρες αποτελούν εταιρικές εξελίξεις του Ινδού κατασκευαστή Mahindra & Mahindra Ltd. Κάποιοι από αυτούς κατασκευάστηκαν συνεργατικά με τον όμιλο Groupe PSA (πλέον, Stellantis).

Τα χαρακτηριστικά των κινητήρων CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες μπορεί να διαθέτουν μπλοκ από χυτοσίδηρο ή αλουμίνιο. Για τη μείωση του βάρους τους, η πολλαπλή εισαγωγής είναι κάποιες φορές φτιαγμένη από πλαστικό. Κάποιες εκδόσεις έχουν διπλό στροβιλοσυμπιεστή (twin-turbo) ή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας αντί του κλασικού.

Οι δημοφιλέστεροι κινητήρες CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower

Ονομασία Κυβισμός κινητήρα, λίτρα Αριθμός κυλίνδρων Μέγιστη ισχύς, ίπποι Μέγιστη ροπή, Nm Μοντέλα της Mahindra που είναι εφοδιασμένα με τη συγκεκριμένη έκδοση
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–παρόν)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–παρόν); Thar (2020–παρόν) Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–παρόν)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

    Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

    Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων