Οι CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower αποτελούν συνήθως κινητήρες ντίζελ με στροβιλοσυμπιεστή και σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Είναι εγκατεστημένοι σε ποικίλα μοντέλα της Mahindra. Οι πιο πολλοί από τους συγκεκριμένους κινητήρες αποτελούν εταιρικές εξελίξεις του Ινδού κατασκευαστή Mahindra & Mahindra Ltd. Κάποιοι από αυτούς κατασκευάστηκαν συνεργατικά με τον όμιλο Groupe PSA (πλέον, Stellantis).
Τα χαρακτηριστικά των κινητήρων CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower
Οι συγκεκριμένοι κινητήρες μπορεί να διαθέτουν μπλοκ από χυτοσίδηρο ή αλουμίνιο. Για τη μείωση του βάρους τους, η πολλαπλή εισαγωγής είναι κάποιες φορές φτιαγμένη από πλαστικό. Κάποιες εκδόσεις έχουν διπλό στροβιλοσυμπιεστή (twin-turbo) ή υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας αντί του κλασικού.
Οι δημοφιλέστεροι κινητήρες CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk και mPower
Ονομασία | Κυβισμός κινητήρα, λίτρα | Αριθμός κυλίνδρων | Μέγιστη ισχύς, ίπποι | Μέγιστη ροπή, Nm | Μοντέλα της Mahindra που είναι εφοδιασμένα με τη συγκεκριμένη έκδοση |
mHawk | 1.5 | 3 | 71–100 | 195–240 | TUV300 (2015–παρόν) |
2.2 | 4 | 120–155 | 290–360 | Scorpio (2002–παρόν); Thar (2020–παρόν) Xylo (2012–2019) | |
mFalcon | 1.2 | 3 | 90 | 200 | KUV100 (2016–παρόν) |
mPower | 7.2 | 6 | 280 | 1050 | Blazo X 2020 |
mEagle | 2.5 | 4 | 112–114 | 240–260 | Xylo (2009–2014) |
M2DiCR | 2.5 | 4 | 63 | 195 | Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020) |
CRDe | 2.5 | 4 | 94–105 | 218–247 | Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020) |
2.2 | 4 | 120 | – | Goa 2010 |
Σχόλιο