Ενδείξεις ελλατωματικού συστήματος ανάφλεξης — Πώς να επιθεωρήσετε το σύστημα ανάφλεξης

Ενδείξεις ελλατωματικού συστήματος ανάφλεξης — Πώς να επιθεωρήσετε το σύστημα ανάφλεξης
 7 ενδείξεις ελαττωματικού συελστήματος ανάφλεξης: 
  1. Ο κινητήρας απέτυχε να ξεκινήσει.
    Μετά από αρκετές ανεπιτυχείς προσπάθειες να ξεκινήσει ένα αυτοκίνητο με μια μπαταρία που έχει αδειάσει, οι σπινθηριστές μπορούν να πλημμυρίσουν με βενζίνη. Αν συμβεί αυτό, θα πρέπει να αντικατασταθούν.
  2. Ασταθές ρελαντί.
    Αυτό μπορεί να οφείλεται σε καλώδια ανάφλεξης με μηχανική βλάβη και σε βραχυκύκλωμα περιέλιξης του πηνίου.
  3. Ο κινητήρας λειτουργεί τραχιά κατά την επιτάχυνση.
    Η δυσλειτουργία μπορεί να προκληθεί από το νερό που προσκολλάται στα πηνία, στα μπουζί ή τα καλώδια ανάφλεξης.
  4. Υπερθέμανση του κινητήρα.
    Αυτό μπορεί να οφείλεται σε φθαρμένα μπουζί. Αντικαταστήστε τα σύμφωνα με το προτεινόμενο πρόγραμμα συντήρησης.
  5. Ήχοι που εμφανίζονται στην πολλαπλή εξάτμιση ή στον σιγαστήρα.
    Αυτό συμβαίνει λόγω της λανθασμένης ρύθμισης του χρόνου ανάφλεξης ή της χρήσης των μπουζί με λανθάσμένη θερμική ισχύ.
  6. Αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
    Πιθανές αιτίες είναι τα φθαρμένα ή τα χαλαρά καλώδια ανάφλεξης.
  7. Ηλεκτρικός εξοπλισμός που δεν λειτουργεί σωστά.
    Αυτό μπορεί να συμβεί εάν ο διακόπτης ανάφλεξης δυσλειτουργεί ως αποτέλεσμα της υπερθέρμανσης του ακροδέκτη, της ακατάλληλης χρήσης ή της απόπειρας κλοπής του αυτοκινήτου σας.
 Διάγνωση σε 5 βήματα 
  1. Αφαιρέστε και επιθεωρήστε τα μπουζί και τον πολλαπλασιαστή.
    Δεν θα πρέπει να έχουν ρωγμές ή ίχνη κοιτασμάτων άνθρακα.Το κενό μεταξύ των πλευρικών και των κεντρικών ηλεκτροδίων των μπουζί πρέπει να είναι εντός τών ορίων ανοχής.
  2. Μετρήστε την αντίσταση των μπουζί χρησιμοποιώντας ένα πολύμετρο.
    Συνδέστε έναν από τους καθετήρες της συσκευής στο νήμα και τον άλλο στο κεντρικό ηλεκτρόδιοΕάν η αντίσταση είναι μεγαλύτερη από 6 Ωμ, τα εξαρτήματα πρέπει να αντικατασταθούν.
  3. Αφαιρέστε και επιθεωρήστε τα μπουζί και το συστήμα προθέρμανσης κινητήρα.
    Βεβαιωθείτε ότι το πινέλο επαφής προσαρμόζεται εύκολα στην επιφάνεια του ρότορα και ότι δεν υπάρχουν ρωγμές ή θερμική βλάβη.
  4. Ελέγξτε την τάση της πλήρως φορτωμένης μπαταρίας.
    Εάν μετρά κάτω από 9,5 Βολτ, η μπαταρία πρέπει να αντικατασταθεί.
  5. Λειτουργήστε τον κινητήρα στο σκοτάδι και κοιτάξτε κάτω από το κάλυμμα.
    Εάν δείτε σπίθες να προέρχονται από τα καλώδια ανάφλεξης, αυτό σημαίνει ότι η μόνωσή τους έχει καταστραφεί.

Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων