Το i-SHIFT αποτελεί ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων που τοποθετείτε σε κάποια από τα αυτοκίνητα της Honda, το οποίο εμφανίστηκε το 2005. Παρέχει λειτουργίες τόσο αυτόματου, όσο και χειροκίνητου ελέγχου. Η επιλογή της λειτουργίας γίνεται με τη μετακίνηση του λεβιέ των ταχυτήτων στη θέση “A/M”. Όταν επιλεγεί η χειροκίνητη λειτουργία, ο λεβιές μετακινείται ανάμεσα στις θέσεις “+” ή “-“. Η αλλαγή των ταχυτήτων προς τα πάνω ή προς τα κάτω μπορεί επίσης να γίνει με τη χρήση των paddle shifters (αυτάκια τιμονιού), όταν όμως ο λεβιές των ταχυτήτων θα είναι στη θέση “D”.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του i-SHIFT
Ονομασία κιβωτίου ταχυτήτων | Κατασκευαστής | Αριθμός σχέσεων (ταχυτήτων) | Μέγιστη ροπή κινητήρα, Nm | Μέγιστος κυβισμός κινητήρα, Λίτρα | Είδος κίνησης | Έναρξη παραγωγής | Εφαρμογή σε μοντέλα |
i-SHIFT | Honda | 6 | 350 | 1.8 | Μπροστινή κίνηση (FWD) | 2005 | Honda Jazz; Honda Civic |
Οι συνηθέστερες δυσλειτουργίες των μεταδόσεων i-SHIFT της Honda
- Οι πτώσεις της τάσης επιφέρουν σφάλματα στη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων.
- Αν δεν αντικατασταθεί έγκαιρα ο συμπλέκτης, λόγω της φθοράς του, χαλάει ο ενεργοποιητής.
- Αν δεν γίνει έγκαιρα αλλαγή λαδιών, φθείρονται τα μηχανικά τμήματα της μετάδοσης.
Σχόλιο