Κινητήρες DI-D: χαρακτηριστικά λειτουργίας

Κινητήρες DI-D: χαρακτηριστικά λειτουργίας

Οι κινητήρες DI-D αποτελούν υπερτροφοδοτούμενους (τούρμπο) κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι είναι εφοδιασμένοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου. Είναι τοποθετημένοι στα αυτοκίνητα της Mitsubishi. Πρωτοεμφανίστηκαν στην τρίτη γενιά των SUV Mitsubishi Pajero, το 1999. Στις μέρες μας, οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν διαδεδομένη χρήση.

Τα χαρακτηριστικά των κινητήρων DI-D

Οι κινητήρες DI-D είναι εν σειρά τετρακύλινδροι. Διαθέτουν μπλοκ κινητήρα από χυτοσίδηρο ή αλουμίνιο. Η κεφαλή των κυλίνδρων είναι πάντα φτιαγμένη από αλουμίνιο. Με βάση την έκδοση, στον μηχανισμό χρονισμού των βαλβίδων γίνεται χρήση καδένας ή ιμάντα. Επίσης, σε κινητήρες που παράγονταν στην αρχή της δεκαετίας του 2000, γινόταν χρήση μιας αντλίας τύπου διανομέα για τον ψεκασμό του καυσίμου. Μετέπειτα, αντικαταστάθηκε από το αποδοτικότερο και οικονομικότερο σύστημα καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail).

Οι δημοφιλέστεροι κινητήρες DI-D

Κωδικός κινητήρα Κυβισμός κινητήρα, Λίτρα Αριθμός βαλβίδων Μέγιστη ισχύς, ίπποι Μέγιστη ροπή, Nm Έναρξη παραγωγής Μοντέλα της Mitsubishi εφοδιασμένα με αυτό το είδος κινητήρα
4D56 2.5 8 114 247 2004 L200 IV; Pajero Sport II
16 136 320
16 178 350–400
4М41 3.2 16 165 351 1999 Pajero II, III, IV; L200 IV
16 175–200 382–441
4N13 1.8 16 150 300 2010 Lancer VIII; ASX
4N14 2.2 16 150–177 360–380 2010 ASX; Outlander II and III; Delica D5
4N15 2.4 16 154–181 380–430 2015 Pajero Sport II; L200 V
F9Q 1.9 8 80–120 180–270 2000 Carisma DA2A, DAO; Space Star DG_A
8 110–130 260–300 2005
8 130 300 2008

Οι συνηθέστερες δυσλειτουργίες των κινητήρων DI-D

ΔυσλειτουργίεςΚινητήρες
Οι τσιμούχες και οι φλάντζες του κινητήρα συχνά χάνουν τη στεγανότητά τους.4D56.
Τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου χαλάνε γρήγορα, ιδίως αν γίνεται χρήση καυσίμου χαμηλής ποιότητας.4D56; 4N15; 4N14.
Η τροχαλία του στροφαλοφόρου άξονα διαθέτει μικρό κύκλο ζωής.4D56.
Ο ιμάντας του άξονα ισορροπίας χαλάει πρόωρα.4D56.
Η κεφαλή των κυλίνδρων συχνά ραγίζει μετά από σχετικά λίγα διανυθέντα χιλιόμετρα.4D56. 
Τα έμβολα χαλούν εξαιτίας της εξαιρετικά υψηλής θερμοκρασίας.4М41.
Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης διαθέτει μικρό κύκλο ζωής.4М41.
Η τροχαλία του στροφαλοφόρου άξονα χαρακτηρίζεται επιρρεπής στην πρόωρη φθορά.4М41.
Η βαλβίδα EGR (ανακυκλοφορίας αερίων) μαζεύει γρήγορα επικαθίσεις άνθρακα.4М41; 4N15; 4N14.
Τα πτερύγια της πολλαπλής εισαγωγής μπλοκάρουν εξαιτίας του σχηματισμού επικαθίσεων άνθρακα.4N14; 4N15.
Τα ρουλεμάν του στροφαλοφόρου άξονα μπορεί να αρχίσουν να περιστρέφονται μετά από σχετικά λίγα διανυθέντα χιλιόμετρα, εξαιτίας της φθοράς της αντλίας λαδιού και της ελάττωσης της πίεσης μέσα στο σύστημα λίπανσης.F9Q.
Η αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης χαλάει συχνά.F9Q.
Το φράξιμο της βαλβίδας ελέγχου πίεσης καυσίμου επιφέρει δυσλειτουργίες στον κινητήρα.F9Q.
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων