Η CRS αποτελεί μια συντομογραφία η οποία δηλώνει το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail) και αναφέρεται στους κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι τοποθετούνται στα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία παραγωγής της ινδικής εταιρείας Ashok Leyland. Στις μέρες μας, τα πιο πολλά οχήματα του συγκεκριμένου κατασκευαστή αυτοκινήτων είναι εφοδιασμένα με τους συγκεκριμένους κινητήρες.
Τα χαρακτηριστικά των κινητήρων CRS
Πρόκειται για ισχυρούς υπερτροφοδοτούμενους (τούρμπο) κινητήρες. Συνήθως, είναι 4κύλινδροι ή 6κύλινδροι. Είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να λειτουργούν υπό βαριά φορτία. Αρκετές φορές, είναι εφοδιασμένοι με σύγχρονα συστήματα, όπως τα iEGR και i-Gen6, που συνδράμουν στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμων και στον περιορισμό της ποσότητας των βλαβερών εκπομπών.
Οι κινητήρες CRS
Όνομα | Κυβισμός κινητήρα, Λίτρα | Μέγιστη ισχύς, ίπποι | Μέγιστη ροπή, N·m | Έναρξη παραγωγής | Μοντέλα της Ashok Leyland εφοδιασμένο με αυτό το είδος κινητήρα |
ZD30 | 3.0 | 103–174 | 209–540 | 2014 | MiTR; LCV Truck-Partner |
Neptune | up to 8 | 76‒400 | below 1,600 | 2013 | Sankagiri Express 3120; 3120 MAV; 4940 |
H-series | 5.7 | 225 | 800 | 2010 | U-4923 |
– | 147 | 450 | – | OYSTER Wide |
Σχόλιο