Κάντε την αντικατάσταση των τακακιών των φρένων με το πλήρες σετ κάθε άξονα. Αυτό παρέχει αποτελεσματική πέδηση.
Η διαδικασία αντικατάστασης είναι η ίδια για όλα τα τακάκια φρένων του ίδιου άξονα.
Προειδοποίηση! Σβήστε τον κινητήρα πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εργασία - VW Lupo 6X1.
Κάντε την αντικατάσταση με την ακόλουθη σειρά:
Βήμα 1
Ασφαλίστε τους τροχούς με τάκους.
Βήμα 2
Ξεσφίγξτε τα μπουλόνια στερέωσης του τροχού. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #17.
Βήμα 3
Σηκώστε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και στερεώστε το σε στηρίγματα.
Βήμα 4
Ξεσφίξτε τα μπουλόνια του τροχού.
Αντικατάσταση: παπουτσια φρενων - VW Lupo 6X1. To AUTODOC συνιστά:
Για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς, κρατήστε τον τροχό όσο θα ξεβιδώνετε τα μπουλόνια.
Βήμα 5
Αφαιρέστε τον τροχό.
Βήμα 6
Καθαρίστε τα στοιχεία στερέωσης του ταμπούρου φρένων. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 7
Ξεβιδώστε τα στοιχεία σύσφιξης του ταμπούρου των φρένων. Χρησιμοποιήστε ένα σταυροκατσάβιδο.
Βήμα 8
Αφαιρέστε το ταμπούρο.
Αντικατάσταση: παπουτσια φρενων - VW Lupo 6X1. Οι επαγγελματίες συνιστούν:
Ελέγξτε το ταμπούρο. Αντικαταστήστε το, αν είναι απαραίτητο.
Βήμα 9
Αφαιρέστε το προστατευτικό καπάκι του ρουλεμάν της πλήμνης. Χρησιμοποιήστε ένα ίσιο σκαρπέλο μετάλλου. Χρησιμοποιήστε ένα σφυρί.
Βήμα 10
Καθαρίστε το στοιχείο στερέωσης του άξονα κίνησης. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 11
Ξεβιδώστε το παξιμάδι του άξονα της πλήμνης του τροχού. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #30. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 12
Βγάλτε την πλήμνη του τροχού.
Βήμα 13
Αφαιρέστε τα κλιπ συγκράτησης των τακακιών των φρένων. Κάντε χρήση πένσας.
Βήμα 14
Τραβήξτε και τις δύο σιαγώνες με το ρυθμιστή από το κυλινδράκι των φρένων, αποφεύγοντας τις ζημιές στα φερμουίτ.
Αντικατάσταση: παπουτσια φρενων - VW Lupo 6X1. Συμβουλή από τους ειδικούς του AUTODOC:
Μην πιέσετε το πετάλι του φρένου μετά την αφαίρεση των οπίσθιων σιαγώνων. Αυτό θα προκαλέσει το έμβολο να βγει έξω από την αντλία φρένων, διαρροή του υγρού των φρένων και την αποσυμπίεση του συστήματος.
Βήμα 15
Ελευθερώστε τη ντίζα του χειρόφρενου. Χρησιμοποιήστε ένα μυτοτσίμπιδο.
Βήμα 16
Αφαιρέστε τα ελατήρια συγκράτησης των τακακιών των φρένων.
Βήμα 17
Αφαιρέστε και τις δύο σιαγώνες από το βραχίονα στήριξης. Χρησιμοποιήστε ένα μυτοτσίμπιδο.
Βήμα 18
Αποσυναρμολογήστε περαιτέρω το επάνω ελατήριο συγκράτησης και τον μηχανισμό του ρυθμιστή. Χρησιμοποιήστε ένα ίσιο κατσαβίδι.
Βήμα 19
Επεξεργαστείτε τις βάσεις τοποθέτησης των σιαγόνων φρένων. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 20
Τοποθετήστε το επάνω ελατήριο συγκράτησης και ρυθμίστε το μηχανισμό των νέων σιαγώνων.
Βήμα 21
Τοποθετήστε τις σιαγόνες φρένων με τέτοιον τρόπο ώστε τα εσωτερικά τους άκρα να στηρίζονται στη λάμα ζεύξης.
Βήμα 22
Τοποθετήστε τα ελατήρια συγκράτησης των τακακιών των φρένων. Χρησιμοποιήστε ένα μυτοτσίμπιδο.
Βήμα 23
Επεξεργαστείτε τις βάσεις τοποθέτησης των σιαγόνων φρένων. Χρησιμοποιήστε γράσο χαλκού.
Βήμα 24
Ασφαλίστε τη ντίζα του χειρόφρενου. Χρησιμοποιήστε ένα μυτοτσίμπιδο.
Βήμα 25
Προσαρτήστε τις σιαγόνες φρένων, μαζί με τον ρυθμιστή ντιζών του συστήματος πέδησης στον κύλινδρο του τροχού.
Βήμα 26
Τοποθετήστε το ελατήριο συγκράτησης των τακακιών των φρένων. Κάντε χρήση πένσας.
Βήμα 27
Τοποθετήστε τα κλιπ συγκράτησης των τακακιών των φρένων. Κάντε χρήση πένσας.
Βήμα 28
Τοποθετήστε την πλήμνη του τροχού.
Βήμα 29
Σφίξτε την πλήμνη. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #30. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 175 Nm.
Βήμα 30
Εγκαταστήστε το προστατευτικό καπάκι του ρουλεμάν της πλήμνης. Χρησιμοποιήστε μια λαστιχένια ματσόλα.
Βήμα 31
Καθαρίστε την πλήμνη. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Καθαρίστε το σημείο επαφής. Χρησιμοποιήστε γράσο χαλκού.
Βήμα 32
Τοποθετήστε το ταμπούρο.
Βήμα 33
Σφίξτε τα στοιχεία στερέωσης του ταμπούρου των φρένων. Χρησιμοποιήστε ένα σταυροκατσάβιδο. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 4 Nm.
Βήμα 34
Καθαρίστε το σημείο τοποθέτησης της ζάντας του τροχού. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα.
Βήμα 35
Περάστε από επεξεργασία την επιφάνεια στην οποία η ζάντα ακουμπά επάνω στο ταμπούρο. Χρησιμοποιήστε γράσο χαλκού.
Βήμα 36
Τοποθετήστε τον τροχό.
Το AUTODOC συνιστά:
Προειδοποίηση! Για να αποφύγετε τραυματισμούς, κρατήστε τον τροχό ενώ βιδώνετε τα μπουλόνια στερέωσης στο αυτοκίνητο. VW Lupo 6X1
Βήμα 37
Βιδώστε τα μπουλόνια του τροχού. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #17.
Βήμα 38
Χαμηλώστε το αυτοκίνητο και χρησιμοποιήστε σταυρό, προκειμένου να σφίξτε τα μπουλόνια των τροχών. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #17. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 110 Nm.
Βήμα 39
Αφαιρέστε τους γρύλους και τους τάκους.
Βήμα 40
Ρυθμίστε το κενό ανάμεσα στις σιαγώνες και το ταμπούρο του VW Lupo 6X1, πιέζοντας το πετάλι του φρένου 10 με 15 φορές.
Ήταν χρήσιμο αυτό το εγχειρίδιο χρήσης;
Παρακαλούμε αξιολογήστε αυτό το εγχειρίδιο χρήσης σε κλίμακα από 1 έως 5. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Ψάχνετε για τα κατάλληλα ελαστικά;
Μάθετε ποια μεγέθη ελαστικών και τροχών είναι συμβατά με το μοντέλο VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1).
Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.
Σάρωση
Για να κατεβάσετε το app:
- σκανάρετε τον κωδικό QR
- λήψη από το App Store
- λήψη από το Google Play
Συμβουλές και κόλπα για το VW Lupo (6X1, 6E1)
Εμφάνιση περισσότερων
5 πιο συνηθισμένες αιτίες διαρροής λαδιού | Συμβουλές από το AUTODOC
Πώς να γυαλίζεις τα ελαστικά σου | Συμβουλές από το AUTODOC
Πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων | Συμβουλές από το AUTODOC
Οι 5 κυριότεροι λόγοι για τους οποίους ακούγονται σφυρίγματα από το αυτοκίνητο σου | ΑUTODOC
Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων που αντικαθίστανται πιο συχνά σε VW LUPO