Χρησιμοποιήστε ένα κάλυμμα προστασίας φτερού, για να μην προκαλέσετε ζημιές στη βαφή και τα πλαστικά τμήματα του αυτοκινήτου.
Βήμα 3
Ξεβιδώστε το στοιχείο στερέωσης του καλύμματος του κινητήρα. Χρησιμοποιήστε ένα Τορξ T40. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 4
Ξεβιδώστε την τάπα πλήρωσης λαδιού.
Βήμα 5
Αφαιρέστε την τάπα πλύρωσης λαδιού.
Βήμα 6
Αιφαιρέστε το κάλυμμα του κινητήρα.
Το AUTODOC συνιστά:
Αντικατάσταση: μπουζί - Alfa Romeo 147 937. Μην ασκείτε υπερβολική δύναμη κατά την αφαίρεση του τμήματος, καθώς αυτό μπορεί να του προκαλέσει βλάβη.
Βήμα 7
Τοποθετήστε την τάπα πλήρωσης λαδιού.
Βήμα 8
Σφίξτε την τάπα πλήρωσης λαδιού.
Βήμα 9
Ξεκουμπώστε τις φίσες από τους πολλαπλασιαστές.
Βήμα 10
Ξεβιδώστε το καπάκι του πολλαπλασιαστή. Χρησιμοποιήστε ένα Τορξ T40. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 11
Βγάλτε τον πολλαπλασιαστή από την οπή του μπουζί.
Βήμα 12
Καθαρίστε τη βρωμιά, τη σκόνη και τα σκουπίδια μέσα από τα φρεάτια των μπουζί.
Βήμα 13
Ξεβιδώστε τα μπουζί. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι για μπουζόκλειδο #16. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 14
Βγάλτε τα μπουζί.
Βήμα 15
Επαλείψτε μια λεπτή στρώση ειδικού αντικολλητικού λιπαντικού υψηλών θερμοκρασιών, στα σπειρώματα των καινούριων μπουζί.
Βήμα 16
Τοποθετήστε τα καινούρια μπουζί στις οπές τοποθέτησής τους.
Βήμα 17
Βιδώστε νέα μπουζί και σφίξτε τα. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι για μπουζόκλειδο #16. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 24 Nm.
Αντικατάσταση: μπουζί - Alfa Romeo 147 937. Συμβουλή από το AUTODOC:
Μην σφίγγετε τα μπουζί με πολύ δύναμη. Αν ξεπεράσετε τη ροπή σύσφιξης μπορεί να προκαλέσετε ζημιά στο σπείρωμα.Να είστε προσεκτικοί όταν εργάζεστε με μπουζόκλειδο. Αν την ώρα που το χρησιμοποιείται γύρει λοξά μπορεί να προκληθεί ζημιά στο σπείρωμα.
Βήμα 18
Τοποθετήστε τους πολλαπλασιαστές μέσα στα φρεάτια των μπουζί. Σιγουρευτείτε ότι θα ακούσετε τον ήχο «κλικ» που υποδεικνύει ότι ασφάλισε στη θέση του.
Βήμα 19
Σφίξτε τον πολλαπλασιαστή. Χρησιμοποιήστε ένα Τορξ T40. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 7 Nm.
Βήμα 20
Περάστε από επεξεργασία τη φίσα του πολλαπλασιαστή με σπρέι ηλεκτρικών επαφών. Το σπρέι θα προστατεύσει τις ηλεκτρικές επαφές από τη διάβρωση και την οξείδωση, μειώνοντας παράλληλα την αντίσταση της επαφής.
Βήμα 21
Κουμπώστε τις φίσες των πολλαπλασιαστών.
Βήμα 22
Ξεβιδώστε την τάπα πλήρωσης λαδιού.
Βήμα 23
Αφαιρέστε την τάπα πλύρωσης λαδιού.
Βήμα 24
Τοποθετήστε το κάλυμμα του κινητήρα και ασφαλίστε το.
Το AUTODOC συνιστά:
Αντικατάσταση: μπουζί - Alfa Romeo 147 937. Για να αποφύγετε την πρόκληση βλαβών του τμήματος κατά την εγκατάσταση, μην ασκείτε υπερβολική δύναμη.
Βήμα 25
Τοποθετήστε την τάπα πλήρωσης λαδιού.
Βήμα 26
Σφίξτε την τάπα πλήρωσης λαδιού.
Βήμα 27
Σφίξτε τα στοιχεία στερέωσης του καλύμματος του κινητήρα. Χρησιμοποιήστε ένα Τορξ T40. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 28
Αφήστε τον κινητήρα να δουλέψει για λίγο. Αυτό απαιτείται για να διασφαλιστεί ότι το τμήμα θα λειτουργήσει σωστά.
Βήμα 29
Σβήστε τον κινητήρα.
Βήμα 30
Αφαιρέστε το κάλυμμα προστασίας φτερού.
Βήμα 31
Κλείστε το καπό.
Ήταν χρήσιμο αυτό το εγχειρίδιο χρήσης;
Παρακαλούμε αξιολογήστε αυτό το εγχειρίδιο χρήσης σε κλίμακα από 1 έως 5. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Χρειάζεστε Νέα Ελαστικά;
Μάθετε ποια μεγέθη ελαστικών και τροχών είναι συμβατά με το μοντέλο ALFA ROMEO 147 (937)