Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). To AUTODOC συνιστά:
Η διαδικασία αντικατάστασης είναι η ίδια για τις βάσεις τόσο του αριστερού, όσο και του δεξιού γόνατου των αμορτισέρ της εμπρόσθιας ανάρτησης.
Θα πρέπει να αντικαθίσταται παράλληλα το σύνολο των βάσεων των εμπρόσθιων γόνατων της ανάρτησης.
Όλες οι εργασίες θα πρέπει να γίνουν με τον κινητήρα σβηστό.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Βήμα 1
Ασφαλίστε τους τροχούς με τάκους.
Βήμα 2
Ξεσφίγξτε τα μπουλόνια στερέωσης του τροχού. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #19.
Βήμα 3
Σηκώστε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και στερεώστε το σε στηρίγματα.
Βήμα 4
Ξεσφίξτε τα μπουλόνια του τροχού.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Συμβουλή:
Για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς, κρατήστε τον τροχό όσο θα ξεβιδώνετε τα μπουλόνια.
Βήμα 5
Αφαιρέστε τον τροχό.
Βήμα 6
Καθαρίστε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαράκι ζαμφόρ με το γόνατο της ανάρτησης. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 7
Ξεβιδώστε τα στοιχεία στερέωσης που συνδέουν το μπαράκι της αντιστρεπτικής με το γόνατο του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #19. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H6. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 8
Αφαιρέστε την αντιστρεπτική δοκό.
Βήμα 9
Ξεβιδώστε τη βάση του καλωδίου του ABS. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #10. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 10
Βγάλτε τη βάση από το γόνατο του αμορτισέρ.
Βήμα 11
Καθαρίστε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαλάκι του ακρόμπαρου με το μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 12
Ξεβιδώστε το παξιμάδι του μπαλακιού στο μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #17. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 13
Αποσυνδέστε το μπαλάκι του ακρόμπαρου από το μουαγιέ. Κάντε χρήση ενός εξωλκέα ακρόμπαρου.
Βήμα 14
Καθαρίστε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το ψαλίδι της ανάρτησης με το μπαλάκι. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 15
Ξεβιδώστε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαλάκι στο βραχίονα ελέγχου της ανάρτησης. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #21. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 16
Αποσυνδέστε τον σφαιρικό σύνδεσμο (μπαλάκι) από τον βραχίονα ελέγχου. Κάντε χρήση ενός εξωλκέα ακρόμπαρου. Χρησιμοποιήστε ένα λοστό.
Βήμα 17
Αφαιρέστε την κοπίλια που ασφαλίζει το παξιμάδι του μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα μυτοτσίμπιδο. Χρησιμοποιήστε ένα ίσιο κατσαβίδι.
Βήμα 18
Καθαρίστε το στοιχείο στερέωσης της πλήμνης του τροχού. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 19
Ξεβιδώστε το παξιμάδι του άξονα της πλήμνης του τροχού. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #36. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 20
Αφαιρέστε το παξιμάδι στερέωσης.
Βήμα 21
Αποσυνδέστε το ημιαξόνιο από το μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα ζουμπά. Χρησιμοποιήστε ένα σφυρί.
Βήμα 22
Καθαρίστε το κάτω στοιχείο στερέωσης που συνδέει το γόνατο ανάρτησης με το ακραξόνιο. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 23
Ξεβιδώστε το κάτω στοιχείο στερέωσης που συνδέει το γόνατο του αμορτισέρ με το μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #16. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 24
Αφαιρέστε τη βίδα στερέωσης.
Βήμα 25
Απελευθερώστε το κάτω στοιχείο στερέωσης που συνδέει το γόνατο του αμορτισέρ με το μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα ίσιο σκαρπέλο μετάλλου. Χρησιμοποιήστε ένα σφυρί.
Βήμα 26
Αποσυνδέστε το μουαγιέ από το γόνατο της ανάρτησης.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Συμβουλή από τους ειδικούς του AUTODOC:
Διασφαλίστε ότι το μουαγιέ είναι στηριγμένο.
Βήμα 27
Χαμηλώστε το αυτοκίνητο.
Βήμα 28
Ανοίξτε το καπό.
Βήμα 29
Χρησιμοποιήστε ένα κάλυμμα προστασίας φτερού, για να μην προκαλέσετε ζημιές στη βαφή και τα πλαστικά τμήματα του αυτοκινήτου.
Βήμα 30
Καθαρίστε τα στοιχεία στερέωσης της επάνω βάση του γόνατου του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 31
Ξεβιδώστε τα επάνω στοιχεία στερέωσης του γόνατου του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα Τορξ T50. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Το AUTODOC συνιστά:
Σημαντικό! Κρατήστε το γόνατο ανάρτησης ενώ ξεβιδώνετε τα μπουλόνια στερέωσης. PEUGEOT 406 Break (8E/F)
Βήμα 32
Αφαιρέστε το γόνατο της ανάρτησης.
Βήμα 33
Τοποθετήστε το αμορτισέρ στο εργαλείο συμπίεσης του ελατηρίου.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Οι ειδικοί τoυ AUTODOC συνιστούν:
Σημειώστε ότι όταν χρησιμοποιείτε συμπιεστή ελατηρίων, οι σπείρες του ελατηρίου πρέπει να είναι πιασμένες με ασφάλεια, συμπιέζοντας το ελατήριο στις δύο αντίθετες πλευρές του.Εξασφαλίστε τη σωστή θέση του ελατηρίου στο στοιχείο συγκράτησης.Σιγουρευτείτε ότι οι σπείρες του ελατηρίου μπαίνουν σφιχτά στη θέση τους.
Βήμα 34
Συμπιέστε το ελατήριο.
Βήμα 35
Περάστε από επεξεργασία τη ράβδο του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 36
Βγάλτε το παξιμάδι της ράβδου του έμβολου του γονάτου. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #21. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H6. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 37
Βγάλτε την πάνω βάση του γονάτου. Χρησιμοποιήστε ένα λοστό.
Βήμα 38
Τοποθετήστε μια νέα επάνω βάση στο γόνατο του αμοριτισέρ.
Βήμα 39
Σφίξτε το παξιμάδι της ράβδου του εμβόλου του γονάτου του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #21. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H6. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 65 Nm.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Οι επαγγελματίες συνιστούν:
Τσεκάρετε για να σιγουρευτείτε ότι το ελατήριο είναι τοποθετημένο σωστά. Αποφύγετε την κακή ευθυγράμμισή του.
Βήμα 40
Αποσυμπιέστε το ελατήριο.
Βήμα 41
Αφαιρέστε το συναρμολογημένο γόνατο της ανάρτησης.
Βήμα 42
Τοποθετήστε το γόνατο του αμορτισέρ μέσα στο θόλο του τροχού.
Βήμα 43
Ασφαλίστε τα επάνω στοιχεία στερέωσης του γόνατου του αμορτισέρ.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Συμβουλή από το AUTODOC:
Για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς, θα πρέπει να κρατάτε το γόνατο του αμορτισέρ όταν θα βιδώνετε τα παξιμάδια στερέωσης.
Βήμα 44
Σφίξτε τα επάνω στοιχεία στερέωσης του γόνατου του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα Τορξ T50. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 40 Nm.
Βήμα 45
Αφαιρέστε το κάλυμμα προστασίας φτερού.
Βήμα 46
Κλείστε το καπό.
Βήμα 47
Σηκώστε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και στερεώστε το σε στηρίγματα.
Βήμα 48
Επεξεργαστείτε τη βάση του γόνατου του αμορτισέρ, επάνω στο μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 49
Απελευθερώστε το κάτω στοιχείο στερέωσης που συνδέει το γόνατο του αμορτισέρ με το μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα ίσιο σκαρπέλο μετάλλου. Χρησιμοποιήστε ένα σφυρί.
Βήμα 50
Στερεώστε το γόνατο του αμορτισέρ επάνω στο μουαγιέ.
Βήμα 51
Τοποθετήστε τη βίδα στερέωσης.
Βήμα 52
Σφίξτε τα κάτω στοιχεία στερέωσης του γόνατου ανάρτησης. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #16. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 55 Nm.
Βήμα 53
Περάστε από επεξεργασία τις σφήνες του μπιλιοφόρου του ημιαξονίου. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 54
Τοποθετήστε το ακραξόνιο στον άξονα μετάδοσης κίνησης.
Βήμα 55
Συνδέστε το μπαλάκι στο βραχίονα ελέγχου.
Βήμα 56
Σφίξτε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το ψαλίδι ανάρτησης με τον μπαλάκι. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #21. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια. Σφίξτε τη με ροπή 45 Nm.
Βήμα 57
Τοποθετήστε το παξιμάδι στερέωσης.
Βήμα 58
Σφίξτε την πλήμνη. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #36. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 325 Nm.
Βήμα 59
Τοποθετήστε μια καινούρια κοπίλια του παξιμαδιού του μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα σφυρί. Χρησιμοποιήστε ένα λοστό.
Βήμα 60
Τοποθετήστε τη βάση στο γόνατο του αμορτισέρ.
Βήμα 61
Σφίξτε τη βάση του καλωδίου του ABS. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #10. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 62
Τοποθετήστε το μπαράκι της αντιστρεπτικής δοκού.
Βήμα 63
Σφίξτε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαράκι της αντιστρεπτικής στο γόνατο του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #19. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H6. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 65 Nm.
Βήμα 64
Συνδέστε το μπαλάκι στο μουαγιέ.
Βήμα 65
Σφίξτε το παξιμάδι στερέωσης που συνδέει το μπαλάκι του ακρόμπαρου με το μουαγιέ. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #17. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 35 Nm.
Βήμα 66
Περάστε από επεξεργασία τα στοιχεία στερέωσης του γονάτου του αμορτισέρ. Περάστε από επεξεργασία το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαλάκι του ακρόμπαρου με το μουαγιέ. Επεξεργαστείτε όλους τους συνδέσμους στο μπαράκι της αντιστρεπτικής δοκού. Tegyen kenőanyagot a gömbcsukló rögzítő elemeire. Χρησιμοποιήστε γράσο χαλκού.
Βήμα 67
Επεξεργαστείτε την επιφάνεια που ακουμπά ο δίσκος του φρένου στη ζάντα του τροχού. Χρησιμοποιήστε κεραμικό γράσο υψηλής θερμοκρασίας.
Βήμα 68
Καθαρίστε την επιφάνεια του δίσκου των φρένων. Χρησιμοποιήστε καθαριστικό φρένων.
Το AUTODOC συνιστά:
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Αφου ψεκάσετε με το σπρέι, περιμένετε λίγα λεπτά.
Βήμα 69
Τοποθετήστε τον τροχό.
Αντικατάσταση: βάση αμορτισέρ - PEUGEOT 406 Break (8E/F). Συμβουλή:
Για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς, συγκρατήστε τον τροχό όταν σφίγγετε τα μπουλόνια του.
Βήμα 70
Βιδώστε τα μπουλόνια του τροχού. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #19.
Βήμα 71
Χαμηλώστε το αυτοκίνητο και χρησιμοποιήστε σταυρό, προκειμένου να σφίξτε τα μπουλόνια των τροχών. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #19. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 90 Nm.
Βήμα 72
Αφαιρέστε τους γρύλους και τους τάκους.
Ήταν χρήσιμο αυτό το εγχειρίδιο χρήσης;
Παρακαλούμε αξιολογήστε αυτό το εγχειρίδιο χρήσης σε κλίμακα από 1 έως 5. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Δημοφιλή tutorial συντήρησης για Peugeot 406 Combi
Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.
Σάρωση
Για να κατεβάσετε το app:
- σκανάρετε τον κωδικό QR
- λήψη από το App Store
- λήψη από το Google Play
Συμβουλές και κόλπα για το PEUGEOT 406 Break (8E/F)
Εμφάνιση περισσότερων
Tι πρέπει να κάνεις αν το καλοριφέρ του αυτοκινήτου σου δεν λειτουργεί | Συμβουλές από το AUTODOC
Τα 5 πιο συχνά λάθη όταν αλλαζεις λάδια μόνος σου | Συμβουλές από το AUTODOC
Οι 5 κυριότεροι λόγοι για τους οποίους ακούγονται σφυρίγματα από το αυτοκίνητο σου | ΑUTODOC
Τι πρέπει να ελέγξεις όταν αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο | Συμβουλές από το AUTODOC
Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων που αντικαθίστανται πιο συχνά σε PEUGEOT 406