Καλησπέρα σε όλους, έχω αγοράσει το νέο Captur 1.0 Dinamic lpg τον περασμένο Φεβρουάριο, και τον Ιούλιο η οθόνη πολυμέσων “κράσαρε”, δεν μπορούσε να κάνει update, δεν ξαναλειτούργησε ποτέ! Την αφαίρεσαν με σκοπό να την επιδιορθώσουν (;) αλλά ούτε αυτό γίνεται. Εδώ και τέσσερεις μήνες περιμένω ενημέρωση πότε θα έρθει το ανταλλακτικό, είμαι σε απόγνωση γιατί δεν είναι σε θέση να μου πουν πότε θα έρθει η νέα μονάδα. Ζήτησα γραπτώς απάντηση από την εταιρεία, αλλά δεν ήρθε ποτέ! Η επιτομή του after sale service! Απ’ ότι μου είπαν (μάλλον τους ξέφυγε) έχουν και με άλλα αυτοκίνητα το ίδιο πρόβλημα! Υπάρχει κάποιος που να κατάφερε να προχωρήσει ένα βήμα μπροστά και να βρεί λύση? Μήπως πρέπει η Renault υπεύθυνα να ανακοινώσει το πρόβλημα ανακαλώντας τα οχήματα που το έχουν? Στο εξωτερικό ισχύει το ίδιο σε διάφορες χώρες όπως διαβάζω σε φόρουμ. Πρέπει να κινηθούμε νομικά?