Επιστροφή στα θέματα
Άλλα θέματα για PEUGEOT που μπορεί να σας ενδιαφέρουν
Η αλλαγή των αμορτισέρ σε PEUGEOT
PEUGEOT 206 Χάτσμπακ (2A/C)
1
572
25.06.20
synergeio κατεστρεψε τον κινητηρα 5008
PEUGEOT 5008 (0U_, 0E_)
1
701
12.01.22
Γνώμες για το 308 του 2008
PEUGEOT 308 I Hatchback (4A, 4C) (09.2007 - 12.2016)
1
142
01.11.24
Αλλαγή λαδιών, φίλτρου λαδιού, φίλτρου αέρα και φίλτρου καμπίνας
PEUGEOT 3008 II SUV (M_) (05.2016 - ...)
1
64
14.04.25
Ζάντες από 208 του 2021 σε 208 του 2016
PEUGEOT 208 Van (CR_)
0
380
25.03.22
Αυτοκίνητο
PEUGEOT 307 (3A/C)
0
430
24.07.22
Ώρα για αντικατάσταση εξαρτημάτων; Βρες ακόμα καλύτερες προσφορές στο app μας.

ΣΑΡΩΣΕ ΜΕ
Καλησπέρα, έχω ένα Peugeot 106 ’97 1.1 (170.000 χλμ.), monopoint. Πριν 2 χρόνια άλλαξα το μοτέρ ρελαντί με γνήσιο της Bosch (μεταχειρισμένο) γιατί το μαμίσιο είχε κολλήσει απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός. Όλα καλά και πριν 1 χρόνο (δεν θυμάμαι για ποιο λόγο) αλλάξαμε την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης χωρίς να ξέρουμε ότι όντως έχει θέμα (το ανταλλακτικό το μαμίσιο το έχω κρατήσει). Το αυτοκίνητο εδώ και κάποιους μήνες δεν κρατάει το ρελαντί όπως πρέπει και γενικά συμβαίνει το εξής:
Όταν το βάζω μπροστά είναι μία χαρά, κρατάει ρελαντί στις 850-950 στροφές, αφού κινηθώ λίγο και ζεσταθεί, το ρελαντί πέφτει πιο χαμηλά αλλά και πάλι σε λογικά πλαίσια (γύρω στις 750 στροφές). Ωστόσο, κάποιες στιγμές όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο (σε φανάρι πχ) οι στροφές πέφτουν στις 500 και το αυτοκίνητο ελαφρώς τρέμει και πολύ σπάνια έχει τύχει και να σβήσει μόλις βάζω νεκρά και ενώ φρενάρω. Εάν πατήσω λίγο γκάζι ενώ έχω νεκρά και είμαι σταματημένος το ρελαντί ρυθμίζεται μόνο του.
Τώρα το καλοκαίρι χρησιμοποιώ το a/c. Όταν οι στροφές είναι όσο πρέπει (700 και πάνω δηλαδή), πατώντας το κουμπί για να το ανάψω ακούγεται ο κομπρέσορας και το ρελαντί ανεβαίνει στις 900 στροφές περίπου (όπως είναι λογικό) και λειτουργεί μια χαρά. Όταν όμως έχω σταματήσει και οι στροφές είναι πεσμένες στις 500, το a/c ανάβει αλλά οι στροφές δεν ανεβαίνουν και το αυτοκίνητο τρέμει ακόμα περισσότερο. Εάν πατήσω ένα απαλό γκάζι (όπως σας είπα και παραπάνω) ενώ είναι στις 500 στροφές, το ρελαντί ρυθμίζεται στις στροφές που πρέπει και έπειτα πατώντας το a/c ανάβει κανονικά και ρυθμίζονται οι στροφές όπως πρέπει δηλαδή.
Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση και το χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα πέρα απ’ αυτό που περιγράφω παραπάνω. Μοτέρ ρελαντί δεν θεωρώ ότι είναι καθώς δεν κάνει αυτά που έκανε το μαμίσιο όταν χάλασε. Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και σε 2 μηχανικούς που έχω πάει δεν μου έχουν βρει λύση. Υπάρχει περίπτωση να είναι η βαλβίδα ψυχρής (γιατί αυτή που έβαλα δεν ξέρω αν είναι γνήσια); Μπορώ να βάλω μόνος μου την παλιά τη μαμίσια που έχω; Επίσης κάποια διαρροή αέρα στο σεβροφρενο παίζει σαν ενδεχόμενο; επειδή οι στροφές πέφτουν στις 500 συνήθως όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο. Τέλος αν υπάρχει κάποια τρύπα σε κάποιο σωλήνα στην εισαγωγή αέρα επηρεάζει το ρελαντί;
Έχω σκάσει πραγματικά? Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, οποιαδήποτε συμβουλή είναι χρήσιμη!!!