MANNOL: βαθμολογίες και σχόλια πελατών

10 87%
9 0%
8 7%
7 0%
6 1%
5 0%
4 1%
3 0%
2 3%
1 0%
9.45
Βαθμολογία
Κριτικές πελατών για τα προϊόντα MANNOL
86
- @user_9614966616.02.2024 08:53Εβαλα σε 2 αυτοκίνητα το 5w 20... Fiesta MK62009 model1400cc=97 HP και Fiesta ecoboost MK62015 model 1000cc=101 HP...ειναι πολυ καλο λάδι και το συστήνω...δεν λεω οτι ειναι το καλυτερο...οσοι βλέπετε χαμηλή τιμή μην διστάσετε να το αγοράσετε...H MANNOL είναι από τις καλές εταιριες με λογικές τιμές στα προιοντα της...εγω αλλάζω τα λάδια κάθε έξι μηνες!
- @user_159749601.07.2022 07:11Cheap oil i'm using it on A4 1.8t while definetly not the best it has all the specifications for my application if u change ur oil soon enough i don't think any problems will occur in the long run... If money isn't an issue there are better oils with more additives in them and a better oil base like redline, castrol, liqui moly etc etc.
- G.L.26.02.2024 10:12Καλό σε χρήση πάνω από 30000χλμ ως τώρα, οικονομικό, θα έπαιρνε 5* αν δεν είχε μια μικρή αλλοίωση στο χρώμα πριν το ανοίξω καλή ανακίνηση πριν την χρήση!
- @user_1984409806.07.2021 06:20Αγορά στα 15,50€ το 4λιτρο..Το κιβώτιο έγινε βούτυρο...Δεν το περίμενα...Το ίδιο μπαίνει και στο διαφορικό γιατί είναι και ls προδιαγραφών...
- N.z.19.12.2025 13:47Ωραίο λάδι έβαλα μια φόρα μόνο γιατί είναι φθηνό και έτσι μου προκαλεί ανησυχία αν είναι ποιοτικό κατά τα άλλα μια χαρά δούλευε ο κινητήρας
- @user_1984409813.10.2021 07:03Αγορά για Citroen C3 1.1 09'.Αντικατάσταση του προηγούμενου που ήταν σαν λάσπη...Μέχρι τώρα πολύ ικανοποιημένος...Αγορά στα 12€ τα 5 λίτρα
- @user_221888319.12.2023 10:57Very good product .. although the price is not expensive it has the same qualities just like other brands double its price
- @user_13408899828.04.2025 08:46Πολύ καλό λάδι!! Ακουγόταν ένα κροτάλισμα στη μηχανή και όταν άλλαξα λάδια... εξαφανίστηκε. Ο χρόνος θα δείξει.
K.P.30.10.2023 13:03Very good quality and i really recommend them. I change them every 10K kilometres with filter. FORD Ka Mk1- @user_1357799026.03.2024 09:34Επέλεξα το συγκεκριμένο προϊόν διότι το έχω ξαναπάρει και είναι πολύ καλό λιπαντικό για τα χρήματα του
G.N.11.03.2026 13:09Εξαιρετικο και φτηνο λαδι το χρησιμοποιω σε toyota corolla και ειμαι πολυ ευχαριστημενος- @user_796222903.10.2025 12:32Φαίνεται ότι αντέχει για πολλά χιλιόμετρα και προσφέρει κάποια εξοικονόμηση καυσίμου.
Ξεκλειδώστε τον βοηθό συντήρησης του αυτοκινήτου σας!
Παρακολουθήστε τα έξοδα, διαχειριστείτε τα αρχεία καταγραφής, προγραμματίστε τις αντικαταστάσεις και πολλά άλλα.











