Η ακριβής έκδοση, του δικού μου Seat Idiza, είναι: IV δηλαδή 4, 5θυρο επιβατικό, 6L, 2002.
Μετά από αλλαγή σετ συμπλέκτη, ακουγόταν μεταλλικός θόρυβος κι από τότε παλεύει ο μηχανικός, να ανοίξει το καπάκι μηχανής, για έλεγχο χρονισμού, βαλβίδων κ.ά.
Οι απορίες μου είναι οι εξής:
1) Ο χρονισμός επηρεάστηκε, επειδή κατά την τοποθέτηση σετ συμπλέκτη, ο μηχανικός έπαιζε αριστερά – δεξιά το βολάν, με ξεκλείδωτο κινητήρα? Επισημαίνεται ότι ο μεταλλικός θόρυβος, δεν υπήρχε μέχρι την αλλαγή σετ συμπλέκτη, ενώ μετά το test drive και την αναμμένη στο ρελαντί μηχανή, επί 1:30′ ώρα, με γκαζιές που και που, ώστε να εντοπίσει ο μηχανικός και οι δυο βοηθοί του, από που προέρχεται (ο θόρυβος), έγινε εντονότερος.
2) Υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα, για το άνοιγμα καπακιού κινητήρα, αυτού του μοντέλου? Ο μηχανικός έχει χρησιμοποιήσει αντισκουριακό, ψυκτικό, κατσαβίδια, σπάτουλες, λοστούς και το καπάκι παραμένει στεγανό κι απαραβίαστο.
3) Τι ζημιές μπορεί να έχουν προκληθεί? Σε αυτό το ερώτημα, παρακαλώ να μου απαντήσουν, μόνο όσοι έχουν απάντηση, για μια ή και τις δυο, προηγούμενες ερωτήσεις μου.