Επιστροφή στα θέματα

Βεντιλατερ
HYUNDAI MATRIX (FC)

  • VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V
    @user_1420803 Feb 21, 2023
    Μέλος
    Στα Matrix παρατηρώ ότι το ρελαντί ανεβαίνει όταν το αυτοκίνητο είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας.φτανει τις 950 με 1000 στροφές.Υποθετω πως μπαίνει το βεντιλατερ σε λειτουργία όμως λόγω της χαμηλής λειτουργίας που έχει δεν ακούγεται.Το βεντιλατερ γενικά ακούγεται στα Matrix η είναι κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω??
    Απάντηση

    Ξεκίνησε

    21.02.23

    Τελευταία απάντηση

    28.02.23

    Απαντήσεις

    7

    Προβολές

    330

  • VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V
    @user_1420803 Feb 21, 2023
    Μέλος
    Υ.Γ το κανονικό ρελαντί που έχει είναι 850 rpms
    Απάντηση
    • TOYOTA
      @Κωστάκης @user_1420803 Feb 24, 2023
      Μέλος
      Καλησπέρα , δες μήπως έχει πρόβλημα ο μετρητής μάζας αέρα .
      Απάντηση
  • VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V
    @user_1420803 Feb 27, 2023
    Μέλος
    Καλησπερα θα του το πω του μάστορα να μου το ελέγξει τον μετρητή μάζας αέρα..όμως αυτό το κάνει σε υπερβολική κίνηση και με οδήγηση 1η νεκρά που το αυτοκίνητο τείνει να πάρει την θερμοκρασία και να ανάψει το βεντιλατερ.Ειναι λίγο περίεργο όταν ανεβαίνει γιατί δεν το κάνει συχνά 
    Απάντηση
  • VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V
    @user_1420803 Feb 28, 2023
    Μέλος
    Καλησπερα διάβαζα τα ελαττώματα που παρουσιάζει ο κινητήρας αν έχει θέμα με τον μετρητή μάζας αέρα και κανέναν από αυτά δεν παρουσιάζει.η επίσημη πηγή που κοίταξα είναι του autodoc.Ισως και να είναι από το βεντιλατερ που ούτως ή άλλως ανεβάζει το ρελαντί….
    Απάντηση
    • TOYOTA
      @Κωστάκης @user_1420803 Feb 28, 2023
      Μέλος
      Περιέγραψε πράγματα φίλε μου , 
      όμως δεν μας είπες το πηγές το αμάξι για διάγνωση με OBD ?
      Απάντηση
  • VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V
    @user_1420803 Feb 28, 2023
    Μέλος
    Καλησπέρα δεν έχω προλάβει να πάω το αμάξι για obd λόγω δουλειάς…Θα προσπαθήσω να εξηγήσω όσο τον δυνατόν καλύτερα μπορώ το θέμα.Το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο ξεκινάει με ρελαντί στις 1400 στροφές.Οταν φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας πέφτει στις 800 στροφές όπου και εκεί πρέπει να είναι.Ομως τις ζεστές μέρες και με πολύ κίνηση παρατηρώ ότι το ρελαντί πηγαίνει στις 1000.Τοσα χρόνια που το έχω δεν έχω παρατηρήσει ποτέ να οηγαινει τόσο.Διαβασα τα συμπτώματα για τον μετρητή του αέρα όμως δεν παρουσιάζει κάτι τέτοιο ούτε ακούγεται κάποιος ήχος ούτε έχει ανάψει check engine.οταν πάρκαρα το αμάξι το άφησα να δουλεύει για να δω αν θα ανεβάσει και πήγε όντως στις 1000.Κοιταξα το βεντιλατερ αν μπήκε σε λειτουργία και ήταν ήδη ενεργό.Υποθετω πως είναι το βεντιλατερ που ανεβάζει ρελαντί και δεν είναι κάτι σημαντικό.Απλα ζητάω και την δική σας γνώμη να δω αν υα μπορούσε να είναι και κάτι άλλο 
    Απάντηση
  • VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V
    @user_1420803 Feb 28, 2023
    Μέλος
    Σιγουρα ο εγκέφαλος θα είχε ενημέρωσει μέσω του  check αν είχε θέμα κάποιος αισθητήρας..
    Απάντηση

Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να απαντήσουν

Εγκαταστήστε το AUTODOC CLUB app!

Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.

Autodoc CLUB app qr-code
Σάρωση

Για να κατεβάσετε το app:

  • σκανάρετε τον κωδικό QR
  • λήψη από το App Store
  • λήψη από το Google Play
Autodoc CLUB App icon