Μετά από λεπτομερή έλεγχο σε αντλία βενζίνης, σε ρελέ αντλίας ,σε αισθητήρα θερμοκρασίας, στον πίνακα ασφαλειών και ρελέ, και αφού όλα βρέθηκαν ΟΚ, υπό τον φόβο του να μην ξαναμείνω στον δρόμο, συνέδεσα ένα καλώδιο πάνω στο πηνείο του ρελέ της αντλιας βενζίνης έτσι ώστε να ενεργοποιώ την αντλία (BY PASS) χειροκίνητα. Αυτή λοιπόν η απώλεια της εντολής (TRIGER) πρός το ρελέ τροφοδοσίας, γίνεται μετά από αρκετή ώρα λειτουργίας του κινητήρα με κανονική ένδειξη του οργάνου θερμοκρασίας. Καί τις δύο φορές που συνέβει το σβήσιμο του κινητήρα η εξωτερική θερμοκρασία λόγω καλοκαιριού ήταν γύρω στους 30ο κελσίου. Μετά από αυτά , και διότι θέλω να βρώ την αιτία που δημιουργεί το σβήσιμο του κινητήρα, η σκέψη μου οδηγήται στον εγκέφαλο διαχείρησης του κινητήρα. Επειδή όμως όταν παρουσιάζεται η βλάβη, στο ταμπλο του αυτοκινήτου δεν ανάβει το λαμπάκι ένδειξης βλάβης και όλες οι ενδείξεις είναι κανονικές , αναρωτιέμαι εάν το κομπιουτερ της FORD θα μπορέσει να αναγνωρίσει την βλάβη και πιθανώς την κακή λειτουργεία του εγκεφάλου. Θα ήθελα να διαβάσω γνώμες από άλλα μέλη του forum.