Λοιπόν, ο συμπλέκτης άλλαξε. Έχουν ρυθμιστεί οι αποστάσεις, η προσαρμογή έγινε. Όμως αμέσως μετά την αντικατάσταση του συμπλέκτι, εμφανίστηκε τρεμόπαιγμα σε περιττές ταχύτητες 1,3,5,7 (απλά ο δίσκος K1 είναι λοιπόν). Είναι στο γρανάζι και όχι κατά την αλλαγή ταχύτητας! Οι μηχανικοί δεν μπορούν να καταλάβουν ποιο είναι το πρόβλημα, ούτε είναι ο πρώτος συμπλέκτης που ήδη άλλαξα. Η προσαρμογή ήταν επιτυχής χωρίς σφάλματα.
Το κιβώτιο αφαιρέθηκε ξανά, τα κενά έλεγξαν ξανά – όλα είναιεντάξι! Με λίγα λόγια τα συμπτώματα είναι τα εξής:
1) Όταν οδηγείτε σε ταχύτητες 3,5,7 (με το γκάζι πατημένο), το αυτοκίνητο τραντάζει, ενώ η ταχύτητα κυμαίνεται
2) Ενώ υπάρχει τίποτα στις ταχύτιτες 2,4,6!
3) όταν η θερμοκρασία φτάνει στους 90 βαθμούς, τα περίεργα γρανάζια αρχίζουν να συστρέφονται (όταν πιέζεται το πεντάλι γκαζιού) Γενικά, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι γίνεται. Δεν υπάρχουν καθόλου σφάλματα στο VCDS. Τι μπορεί να είναι σύντροφοι;