Aντικαταστήστε Θέρμανση / εξαερισμός μόνοι σας

Εγχειρίδια και συμβουλές για την αντικατάσταση και τη συντήρηση των Θέρμανση / εξαερισμός

Εδώ, θα βρείτε πλήθος οδηγών συντήρησης και βίντεο με οδηγίες για Θέρμανση / εξαερισμός
Μάρκα
Μοντέλο
Κατηγορία ανταλλακτικών αυτοκινήτου

Αντικατάσταση τμημάτων Θέρμανση / εξαερισμός: Βήμα-βήμα εγχειρίδια

Θέλετε να λάβετε περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες;

Κάντε ερωτήσεις ή μοιραστείτε την εμπειρία σας με τις επισκευές στο forum αυτοκινήτων. Εγγραφείτε σε ενημερώσεις, ώστε να μην χάσετε τις νέες οδηγίες.

Θέρμανση / εξαερισμός: οδηγοί αντικατάστασης και επισκευής
Επισκευές Θέρμανση / εξαερισμός βήμα - βήμα εγχειριδιο PDF

Θέρμανση / εξαερισμός: Τα κορυφαία σε προβολές βίντεο με οδηγίες για την επισκευή αυτοκινήτων

Λύστε προβλήματα με το αυτοκίνητό σας παρακολουθώντας τον χρήσιμο οδηγό βίντεο
Εξαρτήματα για το βεντιλατέρ
Μετάβαση στην ενότητα
  • Οδηγός βίντεο σχετικά με το πώς μπορείτε να επισκευάσετε το αυτοκίνητό σας μόνοι σας
    Οδηγίες: Πώς αντικαθιστούμε Μοτεράκι ανεμιστήρα καλοριφέρ σε SKODA OCTAVIA 2 (1Z3)
Δεν βρήκες απάντηση στην ερώτησή σου στις οδηγίες; Μπορείτε να κάνετε μια ερώτηση για αυτήν την αντικατάσταση στο διαδικτυακό μας forum .
Θέρμανση / εξαερισμός εγχειρίδια συντήρησης και επισκευής online
Πρακτικές συμβουλές από το AUTODOC CLUB
  • Θέρμανση / εξαερισμός συμβουλές αντικατάστασης
    Τι πρέπει να κάνεις αν το λαμπάκι του αερόσακου είναι αναμμένο | Συμβουλές από το AUTODOC
  • Συμβουλές συντήρησης Θέρμανση / εξαερισμός
    Πώς να επισκευάσεις ένα τιμόνι | Συμβουλές από το AUTODOC
  • Συμβουλές συντήρησης Θέρμανση / εξαερισμός
    Τα 5 πιο συχνά λάθη όταν αλλαζεις λάδια μόνος σου | Συμβουλές από το AUTODOC
  • Θέρμανση / εξαερισμός συμβουλές σέρβις
    5 κοινά λάθη στο πλύσιμο αυτοκινήτoυ | Συμβουλές από το AUTODOC
Εγκαταστήστε το AUTODOC CLUB app!
Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.
Θέρμανση / εξαερισμός εγχειρίδιο σέρβις - Σάρωση τον κωδικό QR και Εγκαταστήστε το AUTODOC CLUB app!
Σάρωση

Για να κατεβάσετε το app:

  • - σκανάρετε τον κωδικό QR
  • - λήψη από το App Store
  • - λήψη από το Google Play
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων

Συχνές ερωτήσεις που αφορούν στον έλεγχο και την επισκευή του συστήματος θέρμανσης (καλοριφέρ) των αυτοκινήτων

Γιατί χαλάει το σύστημα θέρμανσης (καλοριφέρ) του αυτοκινήτου;

Το σύστημα θέρμανσης του αυτοκινήτου παύει να λειτουργεί αν χαλάσει έστω και ένα από τα τμήματά του. Ο θερμοστάτης ενδέχεται να μπλοκάρει λόγω χρήσης κακής ποιότητας ψυκτικού. Η μονάδα ελέγχου HVAC και το ρελέ ενδέχεται να καούν, εξαιτίας ζημιών στην καλωδίωση. Οι σωλήνες και το ψυγείο νερού του καλοριφέρ, όσο περνούν τα χρόνια, χάνουν τη στεγανοποίησή τους, με αποτέλεσμα τις διαρροές ψυκτικού μέσου και την εισροή αέρα στο σύστημα. Αν φράξουν οι αεραγωγοί, χαλάσει το φίλτρο καμπίνας ή φθαρούν τα πτερύγια του ανεμιστήρα, τότε περνά στην καμπίνα επιβατών λιγότερο θερμός αέρας. Αν κολλήσει η αντλία νερού, παύει η κυκλοφορία του ψυκτικού μέσου.

Γιατί το σύστημα θέρμανσης λειτουργεί μόνο κατά την οδήγηση;

Η λειτουργία του συστήματος θέρμανσης του αυτοκινήτου συνδέεται απευθείας με τη λειτουργία του συστήματος ψύξης του κινητήρα. Η κυκλοφορία του αντιψυκτικού πραγματοποιείται μέσω του ψυγείου νερού και των αγωγών του. Η αντλία νερού παίρνει κίνηση από ιμάντα και ευθύνεται για την τροφοδοσία του. Ο συγκεκριμένος ιμάντας λαμβάνει κίνηση μόνον όταν βρίσκεται σε λειτουργία ο κινητήρας. Για να θερμανθεί το ψυκτικό και να φτάσει στο ψυγείο του καλοριφέρ, ο κινητήρας θα πρέπει να φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του. Ο κρύος αέρας περνά μέσα από το ψυγείο, ωθούμενος από τον ανεμιστήρα και έτσι, ζεσταίνεται πριν περάσει στο εσωτερικό της καμπίνας επιβατών.

Γιατί απαιτείται τόσο πολύς χρόνος για να ζεσταθεί η καμπίνα επιβατών;

Τα μεγάλα οχήματα απαιτούν πιο πολύ χρόνο για να ζεσταθούν από ό,τι τα μικρότερου μεγέθους. Επίσης, χρειάζεται ακόμη πιο πολύς χρόνος για να ζεσταθούν τόσο ο κινητήρας, όσο και η καμπίνα επιβατών, όταν επικρατούν θερμοκρασίες κάτω του μηδενός. Εξαιτίας της μικρότερης κατανάλωσης καυσίμων τους, οι κινητήρες ντίζελ απαιτούν πιο πολύ χρόνο για να φτάσουν σε θερμοκρασία λειτουργίας από ό,τι οι κινητήρες βενζίνης. Έτσι, το εσωτερικό των οχημάτων με κινητήρες ντίζελ αργεί περισσότερο να ζεσταθεί. Το σύστημα θέρμανσης κάποιων ηλεκτρικών οχημάτων δεν προσφέρει ιδιαίτερα αποτελεσματική λειτουργία, εξαιτίας της χαμηλής ισχύος του θερμοηλεκτρικού καλοριφέρ τους.