Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου κανει ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές ή σταματημενος σε φανάρι γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας πέφτει… άνοιγει το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. (εχω καθαρισει ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου) . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά