Καλησπέρα !! Θα ήθελα την γνώμη ή αν υπάρχει κάποιο με παρόμοια εμπειρία … έχω το παραπάνω όχημα τοτ θέματος , το οποίο μου κάνει περίεργα πράγματα … παω κανονικά διαδρομή , φτάνω στο μέρος που θέλω να παω .. σβήνω μηχανή και αν στο πεντάλεπτο ξανά βάλω μπροστά τον κινητήρα έχει ανεβαίνει η θερμοκρασία στους 114 -115 celcius στο ψηφιακό μετρητή θερμοκρασίας και στο όργανο ένα κουτάκι ( αυτό όμως δεν γίνεται κάθε φορά αλλά μια στο τόσο ), έπαιρνε μπροστά το βεντιλατερ και έπεφτε άρα κανονικά … μετά όσο και να πίεζα τίποτα κολλημένο στο 90 . Επίσης καμία φορά μου έκανε ένα μικρό ανέβασμα αν το πήγαινα σε χαμηλές στροφές ή σε σταση στο φανάρι γύρο στους 113 βαθμούς και μισό κουτάκι ανέβασμα στο όργανο και απευθείας έπεφτε… άνοιγε το βεντιλατερ όπως είπα και πιο πάνω .. το τελευταίο διάστημα (αφού καθάρισα ψυγείο , άλλαξα θερμοστάτη και δυο φούσκες θερμοκρασίας βεντιλατερ και ψυγείου ) , (άλλαξα και τάπα στο δοχείο πλήρωσες Γτ όταν πρεσαρίστηκε στο σύστημα ψύξης διαπιστώθηκε πολύ μικρή απώλεια από εκεί και από πουθενά αλλου) θέλω να τονίσω ότι δεν γίνεται συνέχεια αλλά μια στο τόσο . Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων και συγνώμη για το σεντόνι αυτό.
Υ.Γ Δεν έχει μπέρδεμενα λάδια με νερά , δεν βγαζει λευκό καπνό από εξάτμιση , δεν καίει λάδια , δεν φουσκώνει νερά