Πώς να αλλάξετε μπαρακι ζαμφορ εμπρός σε Fiat Bravo 2 - Οδηγίες αντικατάστασης
λήψεις:
0
Προβολές:
5
0
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Σημαντικό!
Η συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε:
FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V (198AXS1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXM1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXD1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXPIB),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXB1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXC1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXG1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXF1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXL1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXE1A),
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXN1B)
…
Εμφάνιση περισσότερων
Η διαδικασία ενδέχεται να έχει μικρές διαφορές ανάλογα με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.
Πώς αντικαθιστούμε μπροστινής μπαρακι ζαμφορ / ακρα ζαμφορ σε FIAT BRAVO 2 (198) [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
Όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζεται να αντικαταστήσετε – Ράβδος ζεύξης για BRAVO II (198) και άλλα μοντέλα FIAT
Αντικαταστήστε τα μπαράκια αντιστρεπτικής δοκού στο Fiat Bravo 2 σε ζεύγη.
Η διαδικασία αντικατάστασης είναι πανομοιότυπη και για τα δυο μπαράκια αντιστρεπτικής δοκού του ιδίου άξονα.
Όλες οι εργασίες θα πρέπει να γίνουν με τον κινητήρα σβηστό.
Αντικατάσταση: μπαρακι ζαμφορ - Fiat Bravo 2. Προτεινόμενη σειρά βημάτων:
Βήμα 1
Ασφαλίστε τους τροχούς με τάκους.
Βήμα 2
Ξεσφίγξτε τα μπουλόνια στερέωσης του τροχού. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #17.
Βήμα 3
Σηκώστε το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και στερεώστε το σε στηρίγματα.
Βήμα 4
Ξεσφίξτε τα μπουλόνια του τροχού.
Το AUTODOC συνιστά:
Προειδοποίηση! Για να αποφύγετε τραυματισμούς, κρατήστε τον τροχό ενώ ξεβιδώνετε τα μπουλόνια στερέωσης. Fiat Bravo 2
Βήμα 5
Αφαιρέστε τον τροχό.
Βήμα 6
Βάλτε τον τάκο στον αντίθετο τροχό. Χρησιμοποιήστε ένα υδραυλικό γρύλο σασμάν.
Βήμα 7
Καθαρίστε τα στοιχεία στερέωσης των μπαρακιών της αντιστρεπτικής δοκού. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 8
Ξεβιδώστε τα στοιχεία στερέωσης που συνδέουν το μπαράκι της αντιστρεπτικής με το γόνατο του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #17. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 9
Ξεβιδώστε και αφαιρέστε τα στοιχεία στερέωσης του καλύμματος του θόλου του τροχού. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #10. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια. Χρησιμοποιήστε ένα σταυροκατσάβιδο.
Βήμα 10
Αφαιρέστε το κάλυμμα του θόλου του τροχού.
Βήμα 11
Καθαρίστε τα στοιχεία στερέωσης των μπαρακιών της αντιστρεπτικής δοκού. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Χρησιμοποιήστε σπρέι WD-40.
Βήμα 12
Ξεβιδώστε τα στοιχεία στερέωσης που συνδέουν το μπαράκι της αντιστρεπτικής με την αντιστρεπτική δοκό. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H5. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #17. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια.
Βήμα 13
Αφαιρέστε την αντιστρεπτική δοκό.
Αντικατάσταση: μπαρακι ζαμφορ - Fiat Bravo 2. Οι επαγγελματίες συνιστούν:
Ελέγξτε τα σινεμπλόκ της αντιστρεπτικής δοκού. Αν χρειάζεται, αντικαταστήστε τα.
Βήμα 14
Τοποθετήστε ένα νέο ακρόμπαρο και σφίξτε τα στοιχεία σύσφιξης.
Βήμα 15
Σφίξτε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαράκι της αντιστρεπτικής στην αντιστρεπτική δοκό. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #17. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H5. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 55 Nm.
Βήμα 16
Αφαιρέστε τον υδραυλικό σασμανόγρυλο.
Αντικατάσταση: μπαρακι ζαμφορ - Fiat Bravo 2. Συμβουλή από τους ειδικούς του AUTODOC:
Χαμηλώστε τον υδραυλικό γρύλο σασμάν, σιγά-σιγά, χωρίς τραντάγματα, για να αποφύγετε τυχόν ζημιές στις μονάδες και τους μηχανισμούς.
Βήμα 17
Σφίξτε το στοιχείο στερέωσης που συνδέει το μπαράκι της αντιστρεπτικής στο γόνατο του αμορτισέρ. Χρησιμοποιήστε ένα γερμανοπολύγωνο #17. Χρησιμοποιήστε ένα Άλεν No.H5. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 55 Nm.
Βήμα 18
Τοποθετήστε την επένδυση του θόλου των τροχών στη θέση της.
Βήμα 19
Τοποθετήστε και σφίξτε τα στοιχεία στερέωσης του καλύμματος του θόλου του τροχού. Χρησιμοποιήστε ένα καρυδάκι #10. Χρησιμοποιήστε μια καστάνια. Χρησιμοποιήστε ένα σταυροκατσάβιδο.
Βήμα 20
Καθαρίστε το σημείο τοποθέτησης της ζάντας του τροχού. Χρησιμοποιήστε μια συρματόβουρτσα. Καθαρίστε το σημείο επαφής. Χρησιμοποιήστε γράσο χαλκού.
Βήμα 21
Τοποθετήστε τον τροχό.
Το AUTODOC συνιστά:
Σημαντικό! Κρατήστε τον τροχό ενώ βιδώνετε τα μπουλόνια στερέωσης. Fiat Bravo 2
Βήμα 22
Βιδώστε τα μπουλόνια του τροχού. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #17.
Βήμα 23
Χαμηλώστε το αυτοκίνητο και χρησιμοποιήστε σταυρό, προκειμένου να σφίξτε τα μπουλόνια των τροχών. Χρησιμοποιήστε κρουστικό καρυδάκι για μπουλονόκλειδο Νο #17. Χρησιμοποιήστε ένα δυναμόκλειδο. Σφίξτε τη με ροπή 120 Nm.
Βήμα 24
Αφαιρέστε τους γρύλους και τους τάκους.
Ήταν χρήσιμο αυτό το εγχειρίδιο χρήσης;
Παρακαλούμε αξιολογήστε αυτό το εγχειρίδιο χρήσης σε κλίμακα από 1 έως 5. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Ψάχνετε για τα κατάλληλα ελαστικά;
Μάθετε ποια μεγέθη ελαστικών και τροχών είναι συμβατά με το μοντέλο FIAT Bravo II Hatchback (198).
Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.
Σάρωση
Για να κατεβάσετε το app:
- σκανάρετε τον κωδικό QR
- λήψη από το App Store
- λήψη από το Google Play
Συμβουλές και κόλπα για το FIAT BRAVO II (198)
Εμφάνιση περισσότερων
Τα 5 πιο συχνά λάθη κατά την αγορά ανταλλακτικών αυτοκινήτων
Τι πρέπει να κάνεις αν ο ιμάντας σφυρίζει | Συμβουλές από το AUTODOC
Αποκατάσταση προβολέων (μπροστινών φαναριών) | Συμβουλές από το AUTODOC
Πώς να επισκευάσεις ένα τιμόνι | Συμβουλές από το AUTODOC
Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων που αντικαθίστανται πιο συχνά σε FIAT BRAVA