Δήλωση αποποίησης ευθύνης
Ντιζα συμπλεκτη αυτοκινήτου: οδηγίες αντικατάστασης
λήψεις:
190
Προβολές:
1569
Πώς αντικαθιστούμε μια ντίζα χειρόφρενου [ΟΔΗΓΙΕΣ AUTODOC]


μια σειρά κατάλληλων εργαλείων
καθαριστικό σπρέι γενικής χρήσης
συρματόβουρτσα
σπρέι WD-40
πένσα
ένα σετ εργαλείων αφαίρεσης πλαστικών διακοσμητικών
ένα σετ εργαλείων επισκευής ταμπούρων φρένων
Παρακαλούμε, να θυμάστε!
- Το χειρόφρενο είναι ένας μηχανισμός που κρατά το όχημα στη θέση του, όταν είναι σταθμευμένο
- Τα μαρκούτσια του χειρόφρενου μεταφέρουν τη δύναμη από τον μοχλό του χειρόφρενου στην καμπίνα επιβατών στους μηχανισμούς πέδησης των τροχών
- Συνιστάται να αλλάζετε όλα τα μαρκούτσια ταυτόχρονα, επειδή έχουν περίπου την ίδια διάρκεια ζωής
- Τσεκάρετε τον σχεδιασμό και τη θέση που έχουν τα μαρκούτσια του χειρόφρενου
- 1.
Tα στοιχεία στερέωσης που συνδέουν τα μαρκούτσια με τον μοχλό χειρόφρενου στην καμπίνα επιβατών βρίσκονται κάτω από την κεντρική κονσόλα ή κάτω από αυτό στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου - 2.
Αφαιρέστε την κεντρική κονσόλα - 3.
Χαλαρώστε την τάνυση των καλωδίων - 4.
Αφαιρέστε τους πίσω τροχούςΤο χειρόφρενο μπορεί να χρησιμοποιήσει τους ακόλουθους τύπους μηχανισμών πέδησηςΤις πίσω δαγκάνες με τα ενσωματωμένα εξαρτήματα χειρόφρενουΟι σιαγόνες φρένων που βρίσκονται μέσα σε ταμπούρο ή δίσκο - 5.
Στην πρώτη περίπτωση, απλά αποσυνδέστε τα καλώδια από τις βάσεις των καλωδίων στις δαγκάνες - 6.
Για τον δεύτερο τύπο, πρέπει να αφαιρέσετε τις δαγκάνες, τις βάσεις της δαγκάνας και τους δίσκους ή τα ταμπούρα των φρένωνΤο τύμπανο ή ο δίσκος του φρένου μπορεί να είναι δύσκολο να αφαιρεθεί,είτε επειδή η επιφάνειά του έχει κολλήσει στo μουαγιέ ή σε άλλο σημείο τοποθέτησηςή επειδή το συκγρατεί το ταμπούρο του χειρόφρενου - 7.
Στη δεύτερη περίπτωση, χαλαρώστε τον ρυθμιστή των σιαγόνων των φρένων - 8.
Η πρόσβαση στο γρανάζι ρύθμισης μπορεί να γίνει μέσω της οπής του μπουλονιού του τροχού ή της οπής στο μουαγιέ - 9.
Η οπή πρόσβασης του ρυθμιστή μπορεί να βρίσκεται στην πλάκα στήριξης του φρένου. Στην περίπτωση αυτή, η ρύθμιση πραγματοποιείται από το πίσω μέρος της πλάκαςΣημαντικό!Αν ο ρυθμιστής έχει κολλήσει και το τύμπανο ή ο δίσκος είναι δύσκολο να αφαιρεθεί, απαιτείται ειδικό εργαλείο - 10.
Μπορείτε να χτυπήσετε το ταμπούρο του φρένου με ένα σφυρί για να διευκολύνετε την αποσυναρμολόγηση ή να βιδώσετε βίδες στις οπές του, αν υπάρχουν - 11.
Ελέγξτε την κατάσταση του ρυθμιστή φρένων, του μηχανισμού ρύθμισης, των ελατηρίων των σιαγόνων φρένων και του ταμπούρου ή του δίσκου. Κάντε αντικατάσταση, όπου είναι απαραίτητο - 12.
Αποκτήστε πρόσβαση στα στοιχεία στερέωσης των καλωδίων, ανάλογα με το σχέδιο, μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσετε πρώτα τις σιαγόνες - 13.
Σημειώστε τη θέση όλων των τμημάτων και παρατηρήστε τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τους - 14.
Κάντε τις εργασίες διαδοχικά, πρώτα από τη μία πλευρά του άξονα και μετά από την άλλη
Ήταν χρήσιμο αυτό το εγχειρίδιο χρήσης;
Παρακαλούμε αξιολογήστε αυτό το εγχειρίδιο χρήσης σε κλίμακα από 1 έως 5. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Ξεκλειδώστε τον βοηθό συντήρησης του αυτοκινήτου σας!
Παρακολουθήστε τα έξοδα, διαχειριστείτε τα αρχεία καταγραφής, προγραμματίστε τις αντικαταστάσεις και πολλά άλλα.
Σύστημα φρένων: Δημοφιλή tutorial συντήρησης
Κορυφαίοι οδηγοί επισκευών
Ώρα για αντικατάσταση εξαρτημάτων; Βρες ακόμα καλύτερες προσφορές στο app μας.

ΣΑΡΩΣΕ ΜΕ



































