Η ανάγκη αντικατάστασης υποδεικνύεται από τα ακόλουθα σημάδια:
δυσκολία εκκίνησης του κινητήρα
ασταθής λειτουργία του κινητήρα
απώλεια ισχύος του κινητήρα
1.
Σβήστε τον κινητήρα, απενεργοποιήστε την ανάφλεξη και περιμένετε μέχρι να κρυώσει εντελώς ο κινητήρας
2.
Αν είναι απαραίτητο, αφαιρέστε το κάλυμμα του κινητήρα
Οι κύριοι τύποι των πολλαπλασιαστών:
Σετ πολλαπλασιαστών ή μονός πολλαπλασιαστής. Παρέχει ρεύμα υψηλής τάσης στα μπουζί όλων των κυλίνδρων ή στον διανομέαΠολλαπλασιαστές τύπου φρεατίου. Καθένας από αυτούς είναι υπεύθυνο για τη λειτουργία ενός μπουζί ενός συγκεκριμένου κυλίνδρου
3.
Το σετ πολλαπλασιαστών βρίσκεται στο πάνω μέρος του κινητήρα
4.
Τα μπουζοκαλώδια περνούν από αυτόν στα μπουζί
5.
Το εξάρτημα βρίσκεται συνήθως κοντά στα μπουζί
6.
Ανασηκώστε και αποσυνδέστε τα καπάκια των μπουζοκαλώδιων
7.
Τραβήξτε τα καλώδια σε διαφορετικές πλευρές, για να να μην μπλεχτούν όταν τα τοποθετείτε ξανά
8.
Για να υποδείξετε τη σειρά εγκατάστασης των μπουζοκαλωδίων, βάλτε σημάδια στα καπάκια τους
Προσέξτε!
Η λανθασμένη σύνδεση των καλωδίων προκαλεί δυσλειτουργία στον κινητήρα ή δεν μπορεί να πάρει μπρος
9.
Σε ορισμένους πολλαπλασιαστές, οι ακροδέκτες έχουν αρίθμηση δοσμένη από το εργοστάσιο, για να διευκολύνεται η εγκατάσταση
10.
Εξετάστε προσεκτικά τις ιδιαιτερότητες της σύνδεσης του πολλαπλασιατή, τον σχεδιασμό και τα στοιχεία στερέωσης
11.
Αν υπάρχει ασφάλεια στον ηλεκτρικό ακροδέκτη, βγάλτε την
12.
Ξεβιδώστε τα στοιχεία στερέωσης και βγάλτε το εξάρτημα
13.
Ελέγξτε τα μπουζοκαλώδια για ζημιά και τα στοιχεία στερέωσης για διάβρωση
14.
Τοποθετήστε έναν καινούριο πολλαπλασιατή στη βάση στερέωσης
15.
Σφίξτε τα στοιχεία στερέωσης με ένα δυναμόκλειδο με τη ροπή που συστήνει ο κατασκευαστής
Το AUTODOC συνιστά:
Αν είναι απαραίτητο, καθαρίστε και επεξεργαστείτε τον ακροδέκτη του πολλαπλασιαστή
16.
Συνδέστε τον ηλεκτρικό ακροδέκτη του πολλαππλασιαστή
17.
Συνδέστε τα μπουζοκαλώδια με τη σωστή σειρά
18.
Ελέγξτε ότι η εγκατάσταση είναι σωστή και, στη συνέχεια, βάλτε μπρος δοκιμαστικά τον κινητήρα
19.
Μην ξεχάσετε να ελέγξετε αν τα μπουζί είναι σε καλή κατάσταση και αλλάξτε τα, εφόσον είναι απαραίτητο
Το AUTODOC συνιστά:
Οι πολλαπλασιαστές τύπου φρεατίου εγκαθίστανται απευθείας στα φρεάτια του μπουζίΔεν χρειάζεται να αλλάξετε όλα τα εξαρτήματα, πρέπει να αντικατασταθεί μόνο το ελαττωματικό εξάρτημα
20.
Για να βρείτε τον ελαττωματικό πολλαπλασιαστή, μπορεί να απαιτείται ειδικό διαγνωστικό εργαλείο
21.
Τσεκάρετε τον σχεδιασμό των εξαρτημάτων και τον τύπο των στοιχείων στερέωσης
22.
Αν ο ηλεκτρική σύνδεση έχει ασφάλεια, βγάλτε την
23.
Αφαιρέστε τυχόν επιπλέον στοιχεία στερέωσης
24.
Αφαιρέστε τον πολλαπλασιατή από τη βάση τοποθέτησής του
25.
Προετοιμάστε έναν καινούριο πολλαπλασιατή
26.
Ελέγξτε καλά το μπουζί και καθαρίστε το, αν χρειαστεί
Παρακαλώ σημειώστε!
Η βλάβη ενός πολλαπλασιαστή τύπου φρεατίου μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο μπουζί
27.
Ελέγξτε την κατάσταση του μπουζί και αλλάξτε το, αν είναι απαραίτητο
28.
Ελέγξτε ότι δεν υπάρχουν σημάδια διάβρωσης στους ακροδέκτες και ότι οι τσιμούχες και η καλωδίωση είναι σε καλή κατάσταση
29.
Τοποθετήστε τον καινούριο πολλαππλασιαστή στη βάση στερέωσης
30.
Βεβαιωθείτε ότι η τοποθέτηση είναι σωστή και συνδέστε την καλωδίωση
31.
Πραγματοποιήστε δοκιμαστική εκκίνηση κινητήρα
32.
Όταν ολοκληρωθεί η εργασία, τοποθετήστε ξανά το κάλυμμα του κινητήρα
Ήταν χρήσιμο αυτό το εγχειρίδιο χρήσης;
Παρακαλούμε αξιολογήστε αυτό το εγχειρίδιο χρήσης σε κλίμακα από 1 έως 5. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας ρωτήσετε.
Οι χρήστες ψήφισαν - 0
Ξεκλειδώστε τον βοηθό συντήρησης του αυτοκινήτου σας!
Παρακολουθήστε τα έξοδα, διαχειριστείτε τα αρχεία καταγραφής, προγραμματίστε τις αντικαταστάσεις και πολλά άλλα.