
- Δυνατός ήχος κινητήρα, ο οποίος μεταβάλλεται όταν ανεβαίνουν οι στροφές, και σκασίματα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων.
Αυτό ενδέχεται να προκύψει όταν ο σιγαστήρας πάθει ζημιά ή όταν το σύστημα χάσει τη στεγανότητά του. - Οσμή καυσαερίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Το συγκεκριμένο φαινόμενο οφείλεται στη φθορά των στοιχείων στεγανοποίησης. - Χτυπήματα από το αντηχείο.
Επέρχεται λόγω θερμικής βλάβης στο τμήμα.
Το χαλασμένο αντηχείο δεν έχει πια τη δυνατότητα να διαχειριστεί την απορρόφηση των κραδασμών που προκύπτουν από τα καυσαέρια, οπότε εμποδίζει τη λειτουργία του κινητήρα. - Ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει μπροστά, λειτουργεί με αστάθεια και χάνει ισχύ. Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου.
Τα συγκεκριμένα σημάδια οφείλονται σε φραγμένο καταλυτικό μετατροπέα, ο οποίος δεν επιτρέπει στα καυσαέρια να διαφύγουν σωστά από τους θαλάμους καύσης. - Λεκέδες υγρασίας στο αντηχείο, διαρροές από κάτω του.
Η συσσώρευση συμπυκνώματος στο συγκεκριμένο τμήμα, επέρχεται λόγω απώλειας της στεγανότητας εξαιτίας μηχανικής ή θερμικής βλάβης. - Κουδουνίσματα από το κάτω μέρος του οχήματος.
Αυτό σημαίνει πως τα στοιχεία στερέωσης του σιγαστήρα έχουν ζημιά και έρχεται σε επαφή με το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. - Θέρμανση του πατώματος του θαλάμου επιβατών.
Προκύπτει μετά το κάψιμο των ασπίδων θερμότητας (θερμομόνωση) της εξάτμισης.
Σχόλιο