Οι λόγοι για τους οποίους απαιτεί έλεγχο το σύστημα τα εξάτμισής σας — Πώς γίνεται η επιθεώρηση του συστήματος της εξάτμισης

Οι λόγοι για τους οποίους απαιτεί έλεγχο το σύστημα τα εξάτμισής σας — Πώς γίνεται η επιθεώρηση του συστήματος της εξάτμισης
 7 λόγοι για τους οποίους πρέπει να ελέγξετε το σύστημα της εξάτμισής σας: 
  1. Δυνατός ήχος κινητήρα, ο οποίος μεταβάλλεται όταν ανεβαίνουν οι στροφές, και σκασίματα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων.
    Αυτό ενδέχεται να προκύψει όταν ο σιγαστήρας πάθει ζημιά ή όταν το σύστημα χάσει τη στεγανότητά του.
  2. Οσμή καυσαερίων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
    Το συγκεκριμένο φαινόμενο οφείλεται στη φθορά των στοιχείων στεγανοποίησης.
  3. Χτυπήματα από το αντηχείο.
    Επέρχεται λόγω θερμικής βλάβης στο τμήμα.
    Το χαλασμένο αντηχείο δεν έχει πια τη δυνατότητα να διαχειριστεί την απορρόφηση των κραδασμών που προκύπτουν από τα καυσαέρια, οπότε εμποδίζει τη λειτουργία του κινητήρα.
  4. Ο κινητήρας δυσκολεύεται να πάρει μπροστά, λειτουργεί με αστάθεια και χάνει ισχύ. Αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου.
    Τα συγκεκριμένα σημάδια οφείλονται σε φραγμένο καταλυτικό μετατροπέα, ο οποίος δεν επιτρέπει στα καυσαέρια να διαφύγουν σωστά από τους θαλάμους καύσης.
  5. Λεκέδες υγρασίας στο αντηχείο, διαρροές από κάτω του.
    Η συσσώρευση συμπυκνώματος στο συγκεκριμένο τμήμα, επέρχεται λόγω απώλειας της στεγανότητας εξαιτίας μηχανικής ή θερμικής βλάβης.
  6. Κουδουνίσματα από το κάτω μέρος του οχήματος.
    Αυτό σημαίνει πως τα στοιχεία στερέωσης του σιγαστήρα έχουν ζημιά και έρχεται σε επαφή με το κάτω μέρος του αυτοκινήτου.
  7. Θέρμανση του πατώματος του θαλάμου επιβατών.
    Προκύπτει μετά το κάψιμο των ασπίδων θερμότητας (θερμομόνωση) της εξάτμισης.
 Λεπτομέρειες για τον έλεγχο του συστήματος της εξάτμισης 

  • Κάντε χρήση λάκκου επιθεώρησης συνεργείου ή αναβατορίου για να κάνετε οπτικό έλεγχο των τμημάτων του συστήματος.
    Τα ίχνη διάβρωσης ή υγρασίας στην επιφάνειά τους, υποδεικνύουν την ανάγκη αντικατάστασής τους.
  • Για να τσεκάρετε τη σωστή σύσφιξη του συνόλου των τμημάτων του συστήματος, βάλτε μπροστά τον κινητήρα.
    Σε περίπτωση που προσέξετε οτιδήποτε χαλαρωμένο, θα πρέπει να τοποθετηθούν καινούρια στοιχεία στερέωσης.
  • Με τον κινητήρα αναμμένο, ελέγξτε με προσοχή τις συνδέσεις ανάμεσα στα τμήματα του συστήματος της εξάτμισης. Διασφαλίστε ότι δεν διαρρέουν καυσαέρια από τα σημεία σύνδεσης.
    Σε περίπτωση που κάποια τμήματα έχουν χάσει τη στεγανότητά τους, αντικαταστήστε τα στοιχεία στεγανοποίησής τους.
  • Παρακολουθήστε τη θερμοκρασία του κινητήρα.
    Η συχνή υπερθέρμανση του κινητήρα μετά από μικρές αποστάσεις, ενδέχεται να υποδεικνύει κάποιο πρόβλημα στη σωλήνωση της εξάτμισης.
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων