Πώς να ελέγξετε το σύστημα θέρμανσης του αυτοκινήτου σας

Πώς να ελέγξετε το σύστημα θέρμανσης του αυτοκινήτου σας
 Συμπτώματα ελαττωματικού συστήματος θέρμανσης 

  • ! To καλοριφέρ δεν ανάβει μετά τη θέρμανση του κινητήρα.
  • ! Υπάρχει μια περίεργη οσμή στο αυτοκίνητο όταν ενεργοποιείτε το καλοριφέρ.
  • ! Ο ανεμιστήρας δεν λειτουργεί ή λειτουργεί μόνο σε μία λειτουργία.
  • ! Εντοπίζετε διαρροή ψυκτικού μέσου.
  • ! Το σύστημα είναι πιo θορυβώδες από το συνηθισμένο και κάνει ήχους τριξίματος.
 Κύριοι λόγοι βλάβης και πώς να τους αναγνωρίσετε 

  • Φραγή αέρα ή χαμηλή στάθμη ψυκτικού υγρού. Παρκάρετε το αυτοκίνητό σας σε μια επίπεδη επιφάνεια και αφήστε τον κινητήρα να κρυώσει. Ανοίξτε το καπό. Αφαιρέστε το καπάκι του δοχείου διαστολής ψυκτικού υγρού. Ελέγξτε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού και συμπληρώστε το εάν είναι απαραίτητο.
  • Ελαττωματικός θερμοστάτης. Εκκινήστε τον κινητήρα. Ελέγξτε τον κάτω εύκαμπτο σωλήνα του ψυγείου μόλις αρχίσει η μέτρηση θερμοκρασίας άνω του μηδενός. Θα πρέπει να είναι κρύο. Εάν θερμαίνεται αμέσως, μπορεί να υπάρξει πρόβλημα θερμοστάτη. Ελέγξτε τον κάτω εύκαμπτο σωλήνα του ψυγείου όταν το ψυκτικό μέσο φτάσει τους 85 ° C. Πρέπει να είναι ζεστό εώς καυτό. Εάν είναι ακόμα κρύο, ο θερμοστάτης σας πρέπει να είναι ελαττωματικός.
  • Φραγμένος πυρήνας θερμαντήρα και σωληνώσεις. Καθαρίστε τον πυρήνα θερμαντήρα ακαθαρσιών και ξένων υλικών. Αφαιρέστε τον πυρήνα του καλοριφέρ και ξεπλύνετε τον με ειδικό παράγοντα.
  • Ελαττωματικό μοτέρ του βεντιλατέρ. Ελέγξτε το ηλεκτρικό κύκλωμα, ειδικά τα βύσματα. Βεβαιωθείτε ότι οι βούρτσες του βεντιλατέρ του καλοριφέρ και τα ρουλεμάν δεν έχουν φθαρεί.
  • Ελαττωματική βαλβίδα ελέγχου καλοριφέρ ή κλαπέτο καλοριφέρ. Ελέγξτε οπτικά τη βαλβίδα ελέγχου καλοριφέρ ή το κλαπέτο καλοριφέρ. Εάν παρατηρήσετε ότι ο μοχλός της βαλβίδας ελέγχου είναι διαβρωμένος, οι τσιμούχες από καουτσούκ έχουν ξεραθεί ή η βαλβίδα ελέγχου καλοριφέρ ή το κλαπέτο καλοριφέρ έχουν φθαρεί, αντικαταστήστε αυτά τα εξαρτήματα.

Σχόλια– 1

  • @user_1879756
    18.02.2025 18:55
    Μέλος

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ .ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΜΕΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΟΥ ΕΝΑ ΑΟΥΝΤΙ Α4 1600 2006 ΜΟΝΤ.ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΥΟ ΑΕΡΑ.ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΕΑΝ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΣΤΡΟΦΕΣ ΒΓΑΖΕΙ ΖΕΣΤΟ ΕΩΣ ΚΑΥΤΟ ΑΕΡΑ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΟ ΨΥΓΕΙΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΕΚΑΝΑ ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟΝ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ORIGINAL ΑΠΟΜΟΝΩΣΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΕΡΙΟ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ .ΤΑ ΚΟΛΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΗ.ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΖΕΣΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ.ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΑΝΥΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΠΑ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Ο ΔΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΨΥΓΕΙΟΥ .ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Ξεκλειδώστε τον βοηθό συντήρησης του αυτοκινήτου σας!

Παρακολουθήστε τα έξοδα, διαχειριστείτε τα αρχεία καταγραφής, προγραμματίστε τις αντικαταστάσεις και πολλά άλλα.