Κάντε ερωτήσεις ή μοιραστείτε την εμπειρία σας με τις επισκευές στο forum αυτοκινήτων. Εγγραφείτε σε ενημερώσεις, ώστε να μην χάσετε τις νέες οδηγίες.
Για να κατεβάσετε το app:
Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων
Απαιτείται η ταυτόχρονη αλλαγή και των δύο προβολέων;
Όχι, δεν απαιτείται. Παρ’ όλα αυτά, αν αλλάξετε τους λαμπτήρες στον καινούριο προβολέα, καλό θα ήταν να αλλάξετε και τους λαμπτήρες του παλιού. Mε τον καιρό, η ένταση του φωτός των λαμπτήρων μειώνεται και ενδέχεται να διαφοροποιηθεί η θερμοκρασία χρώματός τους, επηρεάζοντας την απόδοση του φωτισμού. Σε περίπτωση που οι προβολείς βρίσκονται σε χρήση για πολύ καιρό, οι φακοί τους ενδέχεται να έχουν γρατζουνιές και οι ανακλαστήρες να έχουν θαμπώσει ελαφρά, οπότε καλό θα ήταν να αλλαχτούν αμφότεροι, μιας κι έτσι θα διασφαλιστεί η δυνατή και ομοιόμορφη δέσμη φωτός τους.
Απαιτείται η αποσύνδεση της μπαταρίας, πριν την αλλαγή των προβολέων;
Ναι, προτού αρχίσετε τις εργασίες, διασφαλίστε πως έχει αποσυνδεθεί ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας, μιας και αποτελεί προϋπόθεση ασφάλειας. Παράλληλα, η αποσύνδεση του πόλου θα αποτρέψει τα σφάλματα λογισμικού που κάνουν σε κάποιες περιπτώσεις την εμφάνισή τους, αφού τοποθετηθούν καινούριοι λαμπτήρες.
Γιατί μειώνεται ο φωτισμός των προβολέων με την πάροδο του χρόνου;
Το συνηθέστερο αίτιο της μείωσης της έντασης του φωτός των προβολέων αλογόνου, αποτελεί το θάμπωμα του λαμπτήρα που τις περισσότερες φορές, προκύπτει από την λανθασμένη τοποθέτησή τους. Πιο αναλυτικά, δεν θα πρέπει να αγγίζετε τους λαμπτήρες αλογόνου με γυμνά χέρια: τα λιπαρά σημάδια που μένουν στην επιφάνεια του λαμπτήρα γίνονται ταχύτατα επικαθίσεις άνθρακα. Το συγκεκριμένο γεγονός επιφέρει τοπική υπερθέρμανση και ασκεί αρνητική επιρροή στην ένταση του φωτός. Καθώς περνά ο καιρός, αλλάζει η θερμοκρασία του χρώματος και μειώνεται η ένταση του φωτός των λαμπτήρων xenon. Πέραν των προβλημάτων με τους λαμπτήρες, ενδέχεται να μειωθεί ο φωτισμός των προβολέων λόγω θαμπώματος ή ξεφλουδίσματος του ανακλαστήρα, γδαρσιμάτων στο φακό, αλλά και προβλημάτων στην καλωδίωση.