Aντικαταστήστε Δισκόπλακα μόνοι σας

Αντικαταστήστε Δισκόπλακα μόνοι σας – εγχειρίδια και βίντεο με οδηγίες

Χρήσιμοι οδηγοί και συμβουλές για την αντικατάσταση Δισκόπλακα
Μάρκα
Μοντέλο
Κατηγορία ανταλλακτικών αυτοκινήτου
Αλλαγή Δισκόπλακα: εκπαιδευτικά βίντεο

Κορυφαίοι οδηγοί επισκευών

Αλλαγή Δισκόπλακα: εκπαιδευτικά βίντεο

Τα κορυφαία σε προβολές βίντεο με οδηγίες για την επισκευή αυτοκινήτων

  • Αλλαγη Δισκόπλακα πίσω και μπροστινα μόνοι σας - βίντεο online
    Comment remplacer des disques de frein arrière et plaquettes de frein arrière sur une VW TOURAN
  • Τοποθέτησης Δισκόπλακα μόνοι σας οδηγίες βίντεο στο BMW 3 SERIES
    Πώς να αλλάξετε Δίσκοι οπίσθιων φρένων του BMW 3 E46 | Autodoc
  • Πώς και πότε αλλαγη Δισκόπλακα μπροστινα και πίσω MERCEDES-BENZ E-CLASS (W124): εγχειριδιο βίντεο
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι οπίσθιων φρένων και σιαγώνες φερμουίτ χειρόφρενου σε MERCEDES-BENZ E W124
  • Αποσύνδεση Δισκόπλακα μπροστινα και πίσω οδηγίες online
    Οδηγίες: Πώς αντικαθιστούμε Δίσκοι οπίσθιων φρένων σε OPEL VECTRA C
  • Συμβουλές για το αλλάξετε Δισκόπλακα SUZUKI
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι εμπρόσθιων φρένων και τακάκια εμπρόσθιων φρένων σε SUZUKI SWIFT 3
  • Εξερευνήστε τον τρόπο επίλυσης του προβλήματος με το Δισκόπλακα μπροστινα και πίσω MERCEDES-BENZ: Οδηγός βίντεο
    Πώς να αλλάξετε Δίσκοι οπίσθιων φρένων, tακάκια οπίσθιων φρένων του MERCEDES-BENZ S W220
  • Αλλαγη Δισκόπλακα πίσω και μπροστινα μόνοι σας - βίντεο online
    Πώς να αλλάξετε Δίσκοι εμπρόσθιων φρένων του VW GOLF 5 | Autodoc
  • Τοποθέτησης Δισκόπλακα μόνοι σας οδηγίες βίντεο στο FORD FOCUS
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι οπίσθιων φρένων και τακάκια φρένων σε FORD FOCUS 2 ΟΔΗΓΊΕΣ | AUTODOC
  • Πώς και πότε αλλαγη Δισκόπλακα μπροστινα και πίσω CITROËN C5 II Break (RE_): εγχειριδιο βίντεο
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι οπίσθιων φρένων σε CITROËN C5 [ΟΔΗΓΊΕΣ]
  • Αποσύνδεση Δισκόπλακα μπροστινα και πίσω οδηγίες online
    Πώς να αλλάξετε Δίσκοι οπίσθιων φρένων του TOYOTA COROLLA VERSO 2 | Autodoc
  • Συμβουλές για το αλλάξετε Δισκόπλακα VW
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι οπίσθιων φρένων και τακάκια φρένων σε VW GOLF 5 ΟΔΗΓΊΕΣ | AUTODOC
  • Εξερευνήστε τον τρόπο επίλυσης του προβλήματος με το Δισκόπλακα μπροστινα και πίσω NISSAN: Οδηγός βίντεο
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι εμπρόσθιοι φρένων σε NISSAN QASHQAI (J10, NJ10) [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
  • Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι φρένων και τακάκ0ια φρένων σε NISSAN MICRA 2 [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι φρένων και τακάκ0ια φρένων σε NISSAN MICRA 2 [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
  • Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι εμπρόσθιας φρένων σε PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_) [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι εμπρόσθιας φρένων σε PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_) [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
  • Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι εμπρόσθιας φρένων σε TOYOTA LAND CRUISER PRADO 3 (J120) [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι εμπρόσθιας φρένων σε TOYOTA LAND CRUISER PRADO 3 (J120) [ΟΔΗΓΊΕΣ AUTODOC]
  • Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι οπίσθιων φρένων σε OPEL ASTRA H [ΟΔΗΓΊΕΣ]
    Πώς αντικαθιστούμε δίσκοι οπίσθιων φρένων σε OPEL ASTRA H [ΟΔΗΓΊΕΣ]
Δεν έχουμε αυτές τις οδηγίες.
Ρωτήστε άλλους λάτρεις του αυτοκινήτου στο forum ή εγγραφείτε για να λάβετε ειδοποιήσεις μέσω email για τα νέα σεμινάρια οδηγιών σε αυτήν την ενότητα.
Ημερολόγιο συντήρησης οχήματος
Τι- πότε -πώς να επισκευάσετε για να διαχειριστείτε τα έξοδα αυτοκινήτου σας
Θέλετε να λάβετε περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες;

Κάντε ερωτήσεις ή μοιραστείτε την εμπειρία σας με τις επισκευές στο forum αυτοκινήτων. Εγγραφείτε σε ενημερώσεις, ώστε να μην χάσετε τις νέες οδηγίες.

Εγκαταστήστε το AUTODOC CLUB app!
Ο προσωπικός διαχειριστής εξόδων του αυτοκινήτου σας, συμβουλές συντήρησης, υπενθυμίσεις για επερχόμενες συναντήσεις και διαστήματα συντήρησης, οδηγίες επισκευής ΚΑΝΤΟ-MΟΝΟΣ-ΣΟΥ- όλα αυτά στο τηλέφωνό σας.
Google Play AUTODOC CLUB app
App Store AUTODOC CLUB app
Oδηγίες για το Δισκόπλακα Αντικατάσταση - Σάρωση τον κωδικό QR
Σάρωση

Για να κατεβάσετε το app:

  • - σκανάρετε τον κωδικό QR
  • - λήψη από το App Store
  • - λήψη από το Google Play
Δισκόπλακα oδηγός αντιμετώπισης προβλημάτων
Συμβουλές για τη συντήρηση του αυτοκινήτου
Εμφάνιση περισσότερων
  • Δισκόπλακα αντικατάσταση και πολλά άλλα - δωρεάν συμβουλές βίντεο
    Πώς να επιλέξετε τη σωστή κάμερα ταμπλό για το αυτοκίνητό σας| AUTODOC
  • Δισκόπλακα συμβουλές αντικατάστασης
    Πώς θα καθαρίσετε μια πραγματικά βρώμικη καμπίνα αυτοκινήτου | AUTODOC
  • Συμβουλές συντήρησης Δισκόπλακα
    Τα 5 κορυφαία δώρα Χριστουγέννων για τους λάτρεις των αυτοκινήτων | AUTODOC
  • Δισκόπλακα συμβουλές σέρβις
    Πώς θα ελέγξετε τον υπερσυμπιεστή | AUTODOC

Οι συνηθέστερες ερωτήσεις σχετικά με την αλλαγή των δισκόπλακων

Πότε απαιτείται η αντικατάσταση των δισκόπλακων;

Ο κύκλος ζωής των εμπροσθιων δισκοπλακων ανέρχεται κατά μέσο όρο στα 50.000-70.000 χιλιόμετρα και των οπίσθιων δίσκων στα 70.000-100.000 χιλιόμετρα. Όμως, κάποιες φορές θα πρέπει να αντικαθίστανται πιο νωρίς. Η τοποθέτηση καινούριων δισκόπλακων απαιτείται να γίνεται όταν αυτοί φτάσουν λόγω φθοράς το ελάχιστο πάχος, που ορίζεται στο εγχειρίδιο συντήρησης του οχήματος. Συνιστάται να κάνετε μέτρηση του πάχους με τη χρήση παχύμετρου, μία φορά κάθε 10.000 χιλιόμετρα. Επίσης, τα ραγίσματα και τα ξεφλουδίσματα, η ανομοιόμορφη φθορά και το στράβωμα, δηλώνουν ότι τα τμήματα απαιτείται να αλλαχτούν.

Η διαδικασία ελέγχου της φθοράς της δισκόπλακας έχει ως εξής:

  1. Σηκώστε τον αντίστοιχο άξονα του οχήματος.
  2. Βγάλτε τον τροχό.
  3. Μετρήστε το πάχος του δίσκου χρησιμοποιώντας ένα παχύμετρο βερνιέρου. Για ακριβέστερα αποτελέσματα, είναι προτιμότερο να κάνετε τις μετρήσεις σε 12 με 15 σημεία περιμετρικά του δίσκου, σε απόσταση 12 με 15 χιλιοστά από την άκρη του. Θα πρέπει οι μετρήσεις να είναι σχεδόν ίσες.
  4. Κάντε σύγκριση των αποτελεσμάτων με το ελάχιστο επιτρεπόμενο πάχος που ορίζεται στο εγχειρίδιο του οχήματός σας.
  5. Κάντε οπτικό έλεγχο της επιφάνειας της δισκόπλακας. Βαθιές γρατζουνιές, ανομοιόμορφη φθορά, ραγίσματα και εκτεταμένη διάβρωση, δηλώνουν ότι τα τμήματα χρήζουν αλλαγής.

Υπάρχουν επίσης και έμμεσα σημάδια, τα οποία σας δηλώνουν ότι οι δισκόπλακες χρήζουν ελέγχου ή αλλαγής. Παραδείγματος χάρη, αν νιώθετε κραδασμούς, τριψίματα, κροταλίσματα ή δονήσεις κατά την πέδηση, ενδέχεται τα τμήματα να έχουν στραβώσει. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ενδέχεται να χρειαστεί να κάνετε πρόσθετες μετρήσεις, παραδείγματος χάρη με τη χρήση ενός μετρητή με δείκτη. Προτού προβείτε στις μετρήσεις, κάντε σχολαστικό καθαρισμό της πλήμνης του τροχού και του δίσκου. Βάλτε το τμήμα σε κάποια βάση και τοποθετήστε τον άξονα κάθετα στην επιφάνεια του δίσκου και σχεδόν 5 mm μακριά από την άκρη του. Η άκρη του άξονα θα πρέπει να ακουμπά με την επιφάνεια. Μετά περιστρέψτε την πλήμνη του τροχού. Ο μετρητής δεν θα πρέπει να δηλώνει εκτροπή πάνω από 0,06 χιλιοστά.

Η αδύναμη και άνιση πέδηση, αλλά και οι δονήσεις στο πετάλι του φρένου, δηλώνουν συχνά ανομοιόμορφη φθορά της επιφάνειας τριβής των δίσκων.

Απαιτείται η αντικατάσταση των δίσκων των φρένων μαζί με τα τακάκια;

Κατά την αλλαγή των δισκόπλακων, συνιστάται να γίνεται ταυτόχρονα και η τοποθέτηση καινούριων τακακιών. Τα παλαιά θα έχουν αποκτήσει ένα μοτίβο φθοράς το οποίο αντιστοιχεί στους παλαιούς δίσκους. Έτσι, η χρήση των συγκεκριμένων τακακιών ξανά ενέχει τον κίνδυνο πρόωρης φθοράς των δίσκων και περιορισμού της αποτελεσματικότητας της πέδησης. Ο χρόνος που απαιτεί η διαδικασία έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του οχήματος και τις ικανότητές σας ως μηχανικός. Κατά μέσο όρο, η τοποθέτηση καινούριων δισκόπλακων και τακακιών των φρένων απαιτεί από 15 λεπτά μέχρι 3 ώρες.

Μπορώ να αλλάξω μόνο τη μια δισκόπλακα;

Όχι, δεν μπορείτε. Οι δισκόπλακες απαιτείται να αλλάζονται μόνο σε ζεύγη ανά άξονα. Αλλιώς, εξαιτίας του πιο μικρού πάχους του παλαιού τμήματος και, άρα, των διαφορετικού μήκους διαδρομών του εμβόλου, οι μηχανισμοί πέδησης δεν θα καταφέρουν να λειτουργήσουν ταυτόχρονα, γεγονός το οποίο θα επιφέρει αστάθεια στο όχημα κατά την πέδηση.

Είναι επικίνδυνη η οδήγηση με φθαρμένες δισκόπλακες;

Ναι, είναι πολύ επικίνδυνη, και για τον λόγο αυτό, οι φθαρμένοι δίσκοι απαιτείται να αλλάζονται αμέσως. Μια ιδιαίτερα λεπτή δισκόπλακα, δεν μπορεί να διώξει τη θερμότητα με αποτελεσματικό τρόπο, γεγονός το οποίο ενδέχεται να τον κάνει να ραγίσει ή να σπάσει μετά την υπερθέρμανσή του. Κατά συνέπεια, ο τροχός θα μπλοκάρει και το αυτοκίνητο θα αρχίσει να γλιστρά. Η ανομοιόμορφη φθορά και οι βαθιές αυλακώσεις ελαττώνουν την επιφάνεια επαφής με το τακάκι, κάτι το οποίο επιφέρει την ελαττωμένη αποτελεσματικότητα της πέδησης. Η στρέβλωση θα προκαλέσει μη ευθυγραμμισμένη κίνηση, κάτι το οποίο συνεπάγεται την ανομοιόμορφη φθορά της λειτουργικής επιφάνειας του τμήματος και την προσαύξηση της διαδρομής του πεταλιού του φρένου ("μπαλονάρισμα"). Όσον αφορά στη διάβρωση, ο δίσκος συνεχίζει να είναι λειτουργικός όταν αυτή είναι λίγη, όμως απαιτείται ο καθαρισμός της επιφάνειάς του πατώντας το πετάλι του φρένου μέχρι κάτω ενώ οδηγείτε. Αν ωστόσο, η αποτελεσματικότητα της πέδησης ελαττωθεί σημαντικά εξαιτίας της διάβρωσης, ή αν οι μηχανισμοί πέδησης λειτουργούν εσφαλμένα, τα τμήματα απαιτείται να αλλαχτούν το ταχύτερο δυνατό.