Θόρυβοι κάτω από το καπό τους οποίους δεν θα πρέπει να αγνοήσετε

Θόρυβοι κάτω από το καπό τους οποίους δεν θα πρέπει να αγνοήσετε
  1. ΣΦΎΡΙΓΜΑ ΚΑΙ ΒΟΥΗΤΌ

Υποδεικνύουν βλάβη στα τμήματα που κινούνται από τον ιμάντα του δυναμό και τον ιμάντα χρονισμού. Τις περισσότερες φορές, το σφύριγμα προκύπτει εξαιτίας υπερβολικά τεντωμένου ιμάντα ή σπασμένου τεντωτήρα. Το βουητό είναι σημάδι κάποιου σπασμένου ρουλεμάν. Αν αγνοήσετε τις πιο πάνω δυσλειτουργίες, θα εμπλακείτε σε μεγάλους κινδύνους.

Παραδείγματος χάρη, αν κολλήσει το ρουλεμάν της αντλίας του συστήματος ψύξης ή του δυναμό, ενδέχεται να κοπεί ο ιμάντας, με αποτέλεσμα την οριστική παύση λειτουργίας του εξοπλισμού που ενεργοποιεί.

Αν παράγονται ήχοι από τον ιμάντα χρονισμού, το πρόβλημα είναι ακόμη σοβαρότερο: αν κοπεί, θα επιφέρει την παραμόρφωση των βαλβίδων και ως συνέπεια, την ανάγκη γενικής επισκευής του κινητήρα.

  1. ΚΡΟΤΑΛΊΣΜΑΤΑ

Πρόκειται για έναν ήχο που προκύπτει, τις περισσότερες φορές, αν χαλάσει ο μηχανισμός μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Ορισμένες φορές, ενδέχεται να ακουστεί και αν σπάσει ο αισθητήρας θέσης του εκκεντροφόρου. Η αποτυχία των συγκεκριμένων τμημάτων προκαλεί δυσλειτουργίες του κινητήρα, περιορίζοντας με τον τρόπο αυτό την ισχύ του.

Κάποιες φορές, τα κροταλίσματα ενδέχεται να οφείλονται σε ξεχειλωμένη καδένα χρονισμού. Ομοίως με τις βλάβες του ιμάντα, η συγκεκριμένη βλάβη θα πρέπει να επισκευαστεί άμεσα.

  1. ΘΟΡΥΒΏΔΕΙΣ ΔΟΝΉΣΕΙΣ

Δηλώνουν φθορά στις βάσεις του κινητήρα ή χαλασμένα μπουζί.

  1. ΧΤΥΠΉΜΑΤΑ

Αποτελούν ένα από τα πλέον συνηθισμένα σημάδια βλάβης του κινητήρα και ενδέχεται να οφείλονται σε διάφορες. ζημιές: ζημιά κάποιας βαλβίδας, φθορά των ρουλεμάν του εκκεντροφόρου, ζημιές στους κυλίνδρους και τα έμβολα, κλπ. Η φύση του ίδιου του χτυπήματος ενδέχεται να βοηθήσει στον προσδιορισμό της βλάβης.

  • Δυνατός κούφιος ήχος ο οποίος προκύπτει όταν ο κινητήρας θερμανθεί και γίνεται ήχος γδαρσίματος κατά την πίεση του πεταλιού του γκαζιού. Δηλώνει τη σοβαρή φθορά του εκκεντροφόρου άξονα και των εδράνων της μπιέλας.
  • Ελαφρά χτυπήματα τα οποία ακούγονται καθαρά με τον κινητήρα κρύο, αμέσως αφού πάρει μπροστά. Ενδέχεται να χαθούν εντελώς αφού ζεσταθεί. Τις περισσότερες φορές, δηλώνουν βλάβη των βαλβίδων.
  • Τα άνισα κούφια χτυπήματα στο κάρτερ λαδιού, των οποίων η συχνότητα διαφοροποιείται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, δηλώνουν κατεστραμμένα ρουλεμάν στροφαλοφόρου.
  • Τα χτυπήματα τα οποία ακούγονται καθαρά με το που πάρει μπρος ο κινητήρας και χάνονται μετά από λίγα δευτερόλεπτα, ενδέχεται να δηλώνουν μη επαρκή ή υπερβολική ποσότητα λαδιού κινητήρα και φράξιμο του φίλτρου λαδιού.
  • Ο δυνατός μεταλλικός ήχος που ακούγεται άξαφνα σε κάποιο σχετικά καινούργιο κινητήρα και γίνεται εντονότερος με το πάτημα του γκαζιού, ενδέχεται να δηλώνει προανάφλεξη του κινητήρα, κάτι που οφείλεται στη χρήση καυσίμων με χαμηλά οκτάνια.
    Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

    Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων