Τι είναι το All-Trac; Χαρακτηριστικά και τεχνικές προδιαγραφές

Τι είναι το All-Trac; Χαρακτηριστικά και τεχνικές προδιαγραφές

Το All-Trac αποτελεί ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης (AWD), το οποίο εξόπλισε κάποια από τα αυτοκίνητα της Toyota το διάστημα 1988 με 2000. Η ανάπτυξή του έγινε από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota Motor Corporation το 1986 και στην αρχή είχε την ονομασία GT-Four. Τη συγκεκριμένη εποχή θεωρείται επαναστατικό, μιας και διέθετε μπλοκέ κεντρικό διαφορικό, κάτι το οποίο δεν είχε εμφανιστεί ποτέ πριν σε επιβατικά αυτοκίνητα.

Ο σχεδιασμός και ο τρόπος λειτουργίας του All-Trac και

Στις αρχικές εκδόσεις του συστήματος, η ροπή εξόδου της μετάδοσης έφτανε στο κεντρικό διαφορικό, που ήταν ενσωματωμένο με το εμπρόσθιο διαφορικό και μετά γινόταν η κατανομή της ισχύος ισομερώς ανάμεσα στους άξονες. Έτσι, υπήρχε βελτιωμένη πρόσφυση των τροχών ανεξάρτητα από το οδόστρωμα. Επίσης, μπορούσε να ενεργοποιηθεί το κλείδωμα του κιβωτίου της μετάδοσης με το χέρι, με τη χρήση του κουμπιού ”Center Diff. Lock’ ‘από το εσωτερικό της καμπίνας επιβατών. Μετά το πάτημά του, η σύνδεση των αξόνων γινόταν σταθερή και οι κεντρικοί άξονες του εμπρόσθιου και του οπίσθιου διαφορικού περιστρέφονταν με την ίδια ταχύτητα.

Στη συνέχεια, μια ιξώδης σύνδεση πήρε τη θέση του κεντρικού διαφορικού. 

Τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονταν με το All-Trac

Μοντέλο Έτη παραγωγής Πακέτα εξοπλισμού που περιείχαν το σύστημα Κυβισμός κινητήρα (l) Ισχύς κινητήρα (hp)
Camry V20 1988–1991 DX, LE 2 82–140
Corolla E90 1988–1992 Standard and SR5 1.6 95–125
Previa XR10 1990–1999 DX, LE 2.4 135
Celica А60 1988–1993 Standard 2 203–205
RAV4 XA10 1995–2000 2 119–129
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων