Κινητήρες VCDi: Τι αντιπροσωπεύει και οι παράμετροι απόδοσής του

Κινητήρες VCDi: Τι αντιπροσωπεύει και οι παράμετροι απόδοσής του

Η VCDi είναι μια σειρά υπερτροφοδοτούμενων (τούρμπο) ντίζελ κινητήρων με σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail), που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα της Chevrolet από το 2006. Παράχθηκαν στην αρχή από την εταιρεία VM Motori. Από το 2010, οι συγκεκριμένοι κινητήρες κατασκευάζονται από την General Motors.

Τα χαρακτηριστικά των κινητήρων VCDi

Οι κινητήρες είναι 4κύλινδροι και 16βάλβιδοι. Το μπλοκ του κινητήρα φτιάχνεται από χυτοσίδηρο και η κεφαλή των κυλίνδρων από αλουμίνιο. Ο μηχανισμός χρονισμού των βαλβίδων κάνει χρήση ιμάντα ή καδένας. Στο σύνολό τους, οι εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος ενισχύει την απόδοσή τους.

Οι τεχνικές προδιαγραφές των κινητήρων VCDi

Κωδικός κινητήρα Κυβισμός κινητήρα, Λίτρα Μέγιστη ισχύς, ίπποι Μέγιστη ροπή, Nm Έναρξη παραγωγής Εφαρμογή σε μοντέλα
Z20S (Z20DMH, LLW) 2.0 150 320 2006 Captiva C100; Cruze J300; Epica V250.
Z20S1 (Z20DM, LMN) 2.0 121‒127 280‒300 2006 Captiva C100; Lacetti J200.
Z20D1 (LNP) 2.0 163 350–360 2010 Cruze J300; Orlando J309; Malibu.
Z22D1 (LNQ) 2.2 163–184 350–400 2010 Captiva C140.

Οι συνηθέστερες δυσλειτουργίες των κινητήρων VCDi

ΔυσλειτουργίεςΚινητήρες
Τα τμήματα του συστήματος καυσίμου έχουν ιδιαίτερη ευαισθησία στην ποιότητα των καυσίμων.Z20S (Z20DMH, LLW); Z20D1 (LNP); Z20S1 (Z20DM, LMN).
Ο ιμάντας χρονισμού των βαλβίδων διαθέτει σύντομο κύκλο ζωής.Z20S (Z20DMH, LLW); Z20S1 (Z20DM, LMN).
Η καδένα χρονισμού των βαλβίδων τεντώνεται γρήγορα.Z22D1 (LNQ); Z20D1 (LNP).
Ο στροβιλοσυμπιεστής χαλάει συχνά.Z20D1 (LNP).
Το φίλτρο σωματιδίων ντίζελ ενδέχεται να φράξει ταχύτατα.Z20D1 (LNP).
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων