XDi: SsangYong κινητήρες ντίζελ με άμεσο σύστημα έγχυσης καυσίμου Κοινού Σωλήνα

XDi: SsangYong κινητήρες ντίζελ με άμεσο σύστημα έγχυσης καυσίμου Κοινού Σωλήνα

Η XDi αποτελεί μια σειρά υπερτροφοδοτούμενων (τούρμπο) κινητήρων ντίζελ που είναι εφοδιασμένοι με σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Οι συγκεκριμένοι κινητήρες τοποθετούνται στα αυτοκίνητα της SsangYong. Πρωτοεμφανίστηκαν το 2004 και είναι 4κύλινδροι ή 5κύλινδροι εν σειρά. Στο μεγαλύτερο ποσοστό, αποτελούν κατόπιν αδείας από τη Mercedes-Benz αντίγραφα των κινητήρων της, παρ’ όλο που ορισμένοι αποτελούν εταιρική εξέλιξη της SsangYong Motor.

Οι δημοφιλέστεροι κινητήρες XDi  

Κωδικός Κυβισμός κινητήρα, Λίτρα Αριθμός κυλίνδρων Αριθμός βαλβίδων Μέγιστη ισχύς, ίπποι Μέγιστη ροπή, Nm Έναρξη παραγωγής Μοντέλα εφοδιασμένα με αυτό το είδος κινητήρα
D27DT 2.7 5 20 161–176 340–357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I and II.
D20DT 2.0 4 16 141–142 310–360 2006 Actyon I and II; Actyon Sports I and II; Kyron.
D22DTR 2.2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2.0 4 16 149–175 360 2010 Actyon II; Korando III.
D20DTR 2.0 4 16 148–155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I and II; Stavic.

Οι συνηθέστερες δυσλειτουργίες των κινητήρων XDi  

ΔυσλειτουργίεςΚινητήρες
Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης βγαίνει σε αχρηστία εξαιτίας της ευαισθησίας της ως προς την ποιότητα του καυσίμου.D27DT.
Τα μπεκ καυσίμου φράζουν γρήγορα.D27DT. 
Η βαλβίδα EGR (ανακυκλοφορίας καυσαερίων) συσσωρεύει γρήγορα επικαθίσεις άνθρακα.D27DT.
Οι βαλβίδες ελέγχου της πίεσης ώθησης και ανακυκλοφορίας των καυσαερίων, χαλούν πρόωρα.D20DT.
Ο υδραυλικός τεντωτήρας της καδένας χρονισμού χαλάει συχνά.D20DT. 
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων