Πίνακας περιεχομένων
Απόκρυψη
Η XDi αποτελεί μια σειρά υπερτροφοδοτούμενων (τούρμπο) κινητήρων ντίζελ που είναι εφοδιασμένοι με σύστημα ψεκασμού καυσίμου κοινού δοχείου (Common Rail). Οι συγκεκριμένοι κινητήρες τοποθετούνται στα αυτοκίνητα της SsangYong. Πρωτοεμφανίστηκαν το 2004 και είναι 4κύλινδροι ή 5κύλινδροι εν σειρά. Στο μεγαλύτερο ποσοστό, αποτελούν κατόπιν αδείας από τη Mercedes-Benz αντίγραφα των κινητήρων της, παρ’ όλο που ορισμένοι αποτελούν εταιρική εξέλιξη της SsangYong Motor.
Οι δημοφιλέστεροι κινητήρες XDi
Κωδικός | Κυβισμός κινητήρα, Λίτρα | Αριθμός κυλίνδρων | Αριθμός βαλβίδων | Μέγιστη ισχύς, ίπποι | Μέγιστη ροπή, Nm | Έναρξη παραγωγής | Μοντέλα εφοδιασμένα με αυτό το είδος κινητήρα |
D27DT | 2.7 | 5 | 20 | 161–176 | 340–357 | 2004 | Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I and II. |
D20DT | 2.0 | 4 | 16 | 141–142 | 310–360 | 2006 | Actyon I and II; Actyon Sports I and II; Kyron. |
D22DTR | 2.2 | 4 | 16 | 178 | 400 | 2015 | Rodius II; Korando III. |
D20DTF | 2.0 | 4 | 16 | 149–175 | 360 | 2010 | Actyon II; Korando III. |
D20DTR | 2.0 | 4 | 16 | 148–155 | 360 | 2012 | Korando Turismo; Rexton I and II; Stavic. |
Οι συνηθέστερες δυσλειτουργίες των κινητήρων XDi
Δυσλειτουργίες | Κινητήρες |
Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης βγαίνει σε αχρηστία εξαιτίας της ευαισθησίας της ως προς την ποιότητα του καυσίμου. | D27DT. |
Τα μπεκ καυσίμου φράζουν γρήγορα. | D27DT. |
Η βαλβίδα EGR (ανακυκλοφορίας καυσαερίων) συσσωρεύει γρήγορα επικαθίσεις άνθρακα. | D27DT. |
Οι βαλβίδες ελέγχου της πίεσης ώθησης και ανακυκλοφορίας των καυσαερίων, χαλούν πρόωρα. | D20DT. |
Ο υδραυλικός τεντωτήρας της καδένας χρονισμού χαλάει συχνά. | D20DT. |
Σχόλιο