ESR: ορισμός, λειτουργία, αρχή λειτουργίας και αιτίες βλάβης

ESR: ορισμός, λειτουργία, αρχή λειτουργίας και αιτίες βλάβης

Το ESR (Electronic Wheel Slip Reduction – ηλεκτρονικό σύστημα αντιολίσθησης τροχών) αποτελεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που τοποθετείται στα αυτοκίνητα της SEAT. Λειτουργεί συνεργατικά με το ABS και τα άλλου είδους συστήματα υποβοήθησης οδηγού και είναι ενεργό κατά την οδήγηση σε ταχύτητες μικρότερες των 40 χλμ/ώρα. Το σύστημα βελτιστοποιεί τη σταθερότητα, την ικανότητα ελιγμών και τη δυναμική του οχήματος στα ολισθηρά οδοστρώματα.

Πώς λειτουργεί το ESR

Οι αισθητήρες του ABS μετράνε την ταχύτητα των τροχών. Αν ένας από αυτούς ξεκινήσει να ολισθαίνει, το σύστημα ξεκινά να τον επιβραδύνει. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, οι αντλίες και οι ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες της υδραυλικής μονάδας του ABS αυξάνουν την πίεση στο αντίστοιχο κύκλωμα των φρένων. Κατά συνέπεια, η ροπή του τροχού ελαττώνεται και αποκαθίσταται η πρόσφυση.

Τα δημοφιλέστερα μοντέλα της SEAT που είναι εφοδιασμένα με το ESR

Τα αίτια των δυσλειτουργιών

  • Βλάβη του αισθητήρα ταχύτητας τροχού του ABS.
  • Χαμηλό επίπεδο υγρού φρένων.
  • Διαφορετική πίεση στα ελαστικά.
  • Βλάβη του αισθητήρα θέσης του πεταλιού του φρένου.
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων