2-Tronic — κιβώτια ταχυτήτων για αυτοκίνητα Peugeot

2-Tronic — κιβώτια ταχυτήτων για αυτοκίνητα Peugeot

Η 2-Tronic αποτελεί μια αυτοματοποιημένη 5τάχυτη μετάδοση, η οποία τοποθετείται σε κάποια αυτοκίνητα της Peugeot από το 2005. Διαθέτει χειροκίνητη λειτουργία ελέγχου και έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στο ατομικό στιλ οδήγησης.

Η αρχή λειτουργίας της

Η μετάδοση 2-Tronic έχει ως βάση ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, εφοδιασμένο με δυο ηλεκτρομηχανικές συσκευές οι οποίες ελέγχονται από υπολογιστή. Μια από αυτές, ευθύνεται για την επιλογή της ταχύτητας και η άλλη, για την εμπλοκή και την απεμπλοκή του συμπλέκτη. Για τη μετάβαση στη χειροκίνητη λειτουργία, ο οδηγός τοποθετεί τον λεβιέ ταχυτήτων στη θέση “M” και μετά, τον μετακινεί στις θέσεις “+” ή “-” για το ανέβασμα ή το κατέβασμα ταχύτητας. Στη συγκεκριμένη λειτουργία, η μετάδοση έχει επίσης τη δυνατότητα να ελέγχεται με τα αυτάκια στο τιμόνι (paddle shifters).

Οι δημοφιλέστερες μεταδόσεις 2-Tronic 

Κωδικός μετάδοσηςΚατασκευαστήςΜέγιστη ροπή, NmΜέγιστος κυβισμός κινητήρα, λίτραΕίδος κίνησηςΈναρξη παραγωγήςΕφαρμογή σε μοντέλα
МC5AisinΜπροστινή κίνηση (FWD) 2005Peugeot 107
MAPPSA1401.4Μπροστινή κίνηση (FWD) 2006Peugeot 207; Peugeot 1007

Οι συνηθέστερες δυσλειτουργίες των μεταδόσεων 2-Tronic

ΔυσλειτουργίεςΜεταδόσεις
Εξαιτίας σφαλμάτων του υλικολογισμικού, μπορεί να προκύψουν τραντάγματα κατά την αλλαγή ταχύτητας.MAP
Ο ενεργοποιητής του συμπλέκτη έχει μικρή διάρκεια ζωής.MAP; C551/C552
Η μονάδα ελέγχου της μετάδοσης βγαίνει εκτός λειτουργίας.MAP
Τα τμήματα του συμπλέκτη γίνονται ταχύτατα μη συντηρήσιμα.MAP; C551/C552
Το προφίλ σας είναι ο προσωπικός σας βοηθός.

Παρακολούθηση εξόδων, μητρώο αυτοκινήτου, πρόγραμμα αντικατάστασης, αποθήκευση αγαπημένων υλικών, σημειώσεων & εγγράφων